čtvrtek 26. prosince 2013

Layout no. 11 and no. 2

imagebam.com


Ahoj lidi, jak se máte? Dneska jsem se trochu nudila, protože mi bylo zle a neměla jsem náladu vůbec na nic. Bylo tu pár příbuzných a když odjeli, nějak jsem nevěděla, do čeho píchnout... a tak jsem otevřela PSko a udělala, co jsem udělala :D a pak jsem zjistila, že jsem ani nenapsala článek věnovaný předchozímu, 11. designu blogu, protože když jsem nastavovala ten, co je tu teď, byly to narozeniny blogu a nějak jsem ten článek zazdila... ale mně se ten předchozí vážně líbil, měla jsem ho ráda, byl takový pěkně zářivý a barevný, z mých oblíbených fotek, takže jsem ho fakt měla ráda a ani jsem si ho neofotila... teda já jsem přesvědčená o tom, že jsem to udělala, ale očividně jsem to buď zapomněla uložit nebo jsem to uložila někam úúúúplně do pytle :D takže až budu mít náladu, nastavím ho na ten zkouškový web co mám na designy a ofotim ho, ale do tý doby jen to záhlaví :D který je nepodepsaný, až na ten obří nápis k-stewart-fan, takže vám nedoporučuju mě naštvat a šlohnout ho :D Ale ten pravý důvod, proč tenhle článek píšu je, že jsem udělala 3. design do galerie. Ten předchozí jsem milovala, měl všechno... byl jednoduchý, fialový, z fotek z Oscarů a k tomu tam byla moje sovička a můj oblíbený font, ale byl tam tak strašně dlouho, že už to prostě chtělo změnu. A změnu jsem tedy učinila dosti radikální, takže se určitě koukněte do galerie a rozlučte se s tím starým:) Doufám, že se vám nový líbí:) Mně se teda líbí a trvalo mi hrozně dlouho ho nastavit :D až je mi skoro líto, že je to design galerie a ne hlavní stránky :D
* * * * * * * *
Hi guys. How are you? I was quite bored today, I was sick and I didn't have mood for anything, so I just opened Photoshop and I finally made what I made. And then I found out, that I didn't write a proper article for the last past layout no. 11, which was there for a really long time and I didn't even take a printscreen. I am pretty sure that I did, but I can't find it. In the worst case I will just put it on my testing site again and I will print it, but not today :D Well... on December 6, 2013 I put on the new design you can see know, which is the 12th one, well the 11th one was here pretty long time and I loved it, so it deserves an article. I hope you liked it too. Well, but the reason why am I writing right now is, that I also... made another new layout. And this time the 3rd one in the gallery. I loved the previous one, it had got everything. It was made from photos from Academy Awards 2013, it was purple, simple and my owl was there, but it was there too long time, I needed change. So check out gallery and say goodbye to this one...:

imagebam.com

13 komentářů:

  1. Aha, no ale řikali že prostě toho herce mění. A že vždycky jsou naštvaný. Tak snad tam bude nějaký co se ti bude líbit hodně. :) No mě doma většinou rozptyluje notebook, nebo tak no Chodíš na vysokou? :) No já čtu o hodinách nudnějších Aha, no já bych se ráda na ten seriál Hra o trůny začala koukat, ale já nemam čas, teda čas by byl, ale mám spoustu jiných seriálů co musim dokoukat.
    Hele, ale tohle znám. Jako jen že to z jednoho momentu vypadá že spolu chodíte nebo tak A potom si to každej myslí... Znám to z vlastní zkušenosti a to prostě nejde si z toho nedělat srandu Taky to tak dělám
    Mě se to teda neseká, ale dlouho jsme je nedělala Ale dneska zrovna musím jedny, co slibuju jedný holce na blogu už dost dlouho Oba desingy se mi strašně líbí! :) A ta mini sovička v galerce je roztomilá! Jsem nejdřív jí nemohla najít

    OdpovědětVymazat
  2. Aww, ten nový v galerii je skvělý! Přiznám se, že jsem vážně milovala ten předchozí z Oscarů, jakože opravdově, vroucně, vášnivě a tak dále, byl perfektní! Jsi strašně šikovná, já pak jen zírám

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky... děkuji moc za přání.. Omlouvám se, že přeji opožděně... ale jsem zpátky Zlatíčko!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Můžu se jenom zeptat, znáš nějakou knihu nebo film nebo cokolik o OCD... Já nemám vlastně vůbec žádný materiál.. potřebuju nějakou knihu a dokument ale nemám nic... Snažila jsem se něco najít, ale asi jsem ten nejhorší hledač vůbec... Vím o tom jenom z Glee a něco je na wikipedii ale nic z čeho bych mohla čerpat na seminárku... To vůůbec neřeš!! Já si občas připadám jako detektiv Monk nebo Monica z Přátel...!!! Vlastně jsem přemýšlela o tom, že mám OCD ale pak jsem si řekla, že zase tak praštěná jako Emma z Glee nejsem... Ale bojím se výtahu, výšek když nemám kolem sebe pevnou jistotu (otevřený most nad vodou... to je pro mě horor)... Bojím se že mám všude prach tak jako magor furt vysávám.. a vytírám 3x za sebou celý pokoj... 1. s vodou, po 2. s ošetřujícím přípravkem a po 3. s avivážem aby to bylo vyvoněný v pokoji... no nejsem já magor?? Já v létě četla jak o závod.. chybí mi to moje kniha za 3 dny.. :(

    OdpovědětVymazat
  5. Kvietočke spanilý, prečo mi toto robíš ? Toľká dokonalosť, nemám ani slov :o To je neuveriteľné, čo dokážeš. Si talent. Ten design na galériu mi úplne vytrel zrak :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty layouty byli dokonalé♥.. Strašně moc se mi líbili, hlavně ten první!:3

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jdu chválit, ten předchozí layout byl perfektní, hrozně se mi líbila ta barevnost a ty fotky byly samozřejmostí Ale tento je zase dokonalý, jak já tu tvoji grafiku miluji ^^ Tady na blogu snad ojedinělá :) Taky mi nebylo dobře, ale šla jsem na velkou procházku a už to šlo :) To je po tom cukroví a mojim přejídání To ještě mě čeká přejídání na Silvestra Abych se bála

    OdpovědětVymazat
  8. wow, ta galerie je naprosto úžasná, krásné..:)

    OdpovědětVymazat
  9. Opravdu se zapisovat nemusíš!!
    Děkuji moc za tu stránku!!
    Já v podstatě teď dělám svojí první seminární práci a je to rovnou maturitní... Oni to po nás chtějí už tenhle rok totiž... No a pořádně vůbec nevím jak to udělat... Takže děkuju za každou pomoc!!! :-*

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se moc líbí každý layout, který tu máš!:) A ten předchozí byl úplně dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  11. Design na galerii je dokonalý! Bys mohla dělat i na weby, já bych si klidně připlatila Až tak se mi tvá tvorba líbí :)

    OdpovědětVymazat
  12. strasne se mi libi je proste dokonaly celkove se mi vsechny tvoje desy moc libi, mas fakt talent :)

    OdpovědětVymazat