sobota 7. prosince 2013

RESULTS: 0.5 Do you know this movie?

Koukám, že jsem na to trochu hodila bobek... :D Ale fakt, 5. kolo téhle soutěže je tu už pár měsíců a já jsem nenapsala výsledky, přestože už má tohle kolo vítěze prakticky od prvního dne zveřejnění :D Pro změnu jako první správně odpověděla Katie*, takže podle pravidel, která jsem určila vám i sobě v prvním kole, si ode mě může říct o cokoliv :D Je na tobě, jestli to uděláš, máš na to právo :D Dovoluji ti to :D :D Každopádně hrozně děkuju všem, že se do toho zapojujete, dává mi to pocit, že se vám ten nápad líbí, a jsem za to hrozně ráda, protože mě to baví... :D a v dnešní době už není tak jednoduché vymyslet nějaké nové spestření blogu, tak jsem ráda, že tohle se celkem chytlo, i když jsem na to trochu kašlala.. hodlám to napravit... :D
* * * * * * * *
Well... I kind of forgot about this... There is level 5 for few months, even with the right answer and I did not write a result article... and did not publish a new one... I am sorry:D Well... I feel like this one was really easy, because I know the Twilight movies pretty good and also does Katie*, who was the first one, who answered... again :D so you can ask me for anything, just as it's written in the first article with rules. And what was the right answer?
Of course it's The Twilight Saga: Eclipse
That scene when Emmett finds out that Bella punched Jacob in a face... :D and broke her hand... :D
Samozřejmě je to Twilight sága: Zatmění... scéna po té, co se Emmettík dozví, že Bella dala Jacobovi do tlamy...:D a zlomila si o něj ruku... :D

1 komentář: