středa 11. prosince 2013

Kristen to be a face of Chanel's new collection

Ahoj ahoj ahoj ahoj, jak se máte? Tohle je jen krátký vstup, ale musela jsem ho napsat. Mám pro vás úžasnou novinku, která byla oznámena včera... Kromě toho, že mám nějakých pár (zatím jen pár) fotek z té módní přehlídky, která se konala včera v Dallasu. Ale to, co vám chci teď sdělit... Kristen se stala novou múzou Chanelu. Karl Lagerfield si vybral právě ji, aby se stala tváří jejich nové kampaně s názvem Métiers d'Art Collection pro rok 2013/2014. Je to naprosto úžasné, jsem nadšená! :) Fotit by se mělo začít v květnu příštího roku a já jsem naprosto nadšená :) Nemohl si vybrat líp:)
* * * * * * * *
Hi hi hi hi hi. How are you? This is just a short article, but I had to write it. I have for you amazing news today. Except the fact, that Kristen attended that fashion show in Dallas and I have some photos from this event, I have for you awesome information. Kristen became a new muse for Chanel! Karl Lagerfeld chose her as a face for campaign Métiers d'Art Collection for years 2013/2014. Start of making this campaign is planned on May and I am so excited, it's absolutely amazing :)

2 komentáře:

  1. Tahle zpráva mě překvapila a moc potěšila. Jsem hrozně moc zvědavá na propagační fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá zpráva. Těším se na příp. reklamy

    OdpovědětVymazat