neděle 24. března 2013

5 komentářů:

  1. Moc hezká:) Kristen to tam strašně slušelo!

    OdpovědětVymazat
  2. Hele, to já dělám taky.. Kristen mě ovlivnila totálně!.. S těma vlasama jsem jako ona.. až nemožně jako ona.. A ty ruce... pořád s nima hážu a snažím se všechno říct pomocí rukou, a vůbec si někdy připadám jako kopie Belly ze Stmívání, protože sem na to čuměla pořád.. DDD Jako nechci být kopií Kristen doslova, ale být trochu jako ona je krásný pocit, i když ani zdaleka nejsem tak úžasná!
    Takže já tu Troian přidám

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím,máš-li v oblibě hraní RPG, jsi našim člověkem. Zveme Tě do světa RPG akademie, kde máš možnost vytvořit si postavu podle své vlastní fantazie. A tvé fantazii se opravdu meze nekladou. Tak neváhej a pojď do toho s námi! Těšíme se na nové hráče :)S pozdravem tým
    MA Academy
    maryland-art-academy.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. asi jsem se zamilovlaa :) do fotky samozrejme

    OdpovědětVymazat