čtvrtek 28. března 2013

Adir Abergel tweets about Kristen's hair at KCA 2013

Ahoj lidi, jak se máte? Není toho moc, co bych mohla přidávat, tak jsem se rozhodla vám sem přidat ještě jeden článek, kterej se týká KCA. Logický by byl, kdybych ho zveřejnila jako první, ne až teď, ale tak nějak jsem se k němu nemohla dokopat :D Kristenin stylista a i nejspíš kamarád, Adir Abergel, dělal její úchvatný účes, který měla na Kids Choice Awards a taky spoustu dalších účesů, ve kterých se na různě barevných kobercích objevila. Nicméně tentokrát se fakt překonal. Já teda miluju všechny účesy, které kdy Kris měla, ale tenhle vážně zbožňuju. No Adir na svůj twitter v den KCA tweetnul zprávy s fotkama Kristenina účesu, za což ho miluju :D Fakt je to krásnej účes, kterej bych někdy taky chtěla na svojí hlavě mít :D

* * * * * * * * * *
Hi guys. How are you? I don't have many things to write about, so I've decided for one more KCA article. It's actually something, which I was probably supposed to write the first, before official photos, but it doesn't matter. Kristen's stylist and friend, Adir Abergel, was doing her beautiful and amazing hairstyle for Kids Choice Awards 2013, and for many other events, and as I've already said, I love, what he did with Kristen's hair, that braid was soooo amazing:) That guy is a wizard, he's genius. Well and he posted photos on his twitter that day, here is, what he wrote and posted:


"Zrovna jsem dokončil účes Kristen Stewart pro Kids Choice Awards. Zbožňuju ten cop, co vy?"

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

"Další pohled na cop Kristen Stewart po jeho dokončení pro dnešní Kids Choice Awards. Zkuste to doma!"

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Lol, ten je fakt vtipnej :D Prej zkuste to doma, zkuste to doma :D Jak to má jako někdo asi zkusit doma? Tohle neni možný. Nechápu, jak to udělal, asi je to kouzelník, ale tohle normální člověk prostě nedokáže :D Rozhodně ne sám na sobě :D Na té poslední je už jenom Kristen zepředu, žádnej tweet k tomu. Tak hrozně jí to slušelo:)
* * * * * * * *
Try at home, try at home. This guy is really funny... :D I would love to, but it's not possible to do something like that, it's not possible! :D Especially when you are the one, who is doing it and also the one, on who you're trying to do it:D Well, he promissed a tutorial. The last one is without any tweet, it's just Kristen before KCA. She looked so lovely there. Adir is genius.
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. PS: Jinak jsme normální, klídek!

    OdpovědětVymazat
  2. Are you kidding?? Jakto žes mi neřekla, že už existuje trailer?
    Já to přestala číst, protože jsem neměla ani chvíli čas, a čtu teď školní... ale chtěla bych se k tomu co nejdřív dokopat a začít od znova, protože jsem přeřetla jenom půlku prvního dílu a už pořádně nevím všechny hlášky Jace.. PS: Teď jsem se dívala na trailer, ach! Já mám husí kůži jak nevim co.. to bude dokonalý, fenomenální! Říkám ti na to jdu do kina!!! To bude moje náhrada za TS.. ne doslova, ale něco na co se budu moc těšit každý rok do kina... Kááámo ten Jace, ten je tak dokonalej a sexy... já ti říkám, obsadit mě do role Clary, tak se tam asi uslintám a rozteču.. našla jsem si asi novou lásku svého života.. Samozřejmě ti nebudu lézt do zelí stejně jako ty mě.. ale musíš mě pozvat na svatbu!! DD

    OdpovědětVymazat
  3. Kristenin účes se mi taky hrozně moc líbil! Ten cop byl naprosto luxusní! No já sama bych si ho taky nedokázala udělat, ale znám lidi, kteří nejspíš jo

    OdpovědětVymazat
  4. Ten účes byl nádherný! Pochvala kadeřníkovi

    OdpovědětVymazat