sobota 16. března 2013

6 komentářů:

  1. Nádherná fotka :)
    Áno, vraj  sa rozišli a tiež je mi to strašne ľúto. Neviem teda, či je to oficiálne potvrdené, ale v jednom interview Jennifer spomínala, že Nicholas bol jej priateľom a zároveň aj jej najlepším kamarátom, a chce aby aj priateľmi ostali. Navyše už dlho ich spolu nebolo vidno, a neboli spolu ani na Oscaroch či Golden Globe, pri tom sa špekulovalo, že by sa tam mal Nich objaviť...

    OdpovědětVymazat
  2. To je boží fotka!
    Poslední dobou se furt mluví o tom, že Robsten už není a že Kristen randí s Taylorem.. ne že by mě štvalo to druhý.. ale to první jo! A včera jsem dokonce našla článek, že jsou pořád spolu, ale Kristen nemůže letět za Robem do Autrálie... tak já už nevim.. já už na ty média asi definitivně kašlu a budu věřit fotkám

    OdpovědětVymazat