úterý 5. března 2013

Gallery update 12.9: Oscars 2013 - Backstage

Víte, co jsou Razzie Awards? Jsou to tzv. Zlaté maliny. Jsou to... "ocenění", která se předávají ve stejný den tuším jako Oscaři a je to vlastně... takovej opak Oscarů. Zkrátka pro nejhorší herce, pro nejhorší herečky, filmy a tak. No a možná jste slyšeli o tom, že Kristen dostala tu za nejhorší herečku kromě toho, že za poslední Twilight i za Sněhurku, což je teda už totální hovadina, Robert za nejhoršího herce, BD2 za nejhorší film, Taylor a Mackenzie Foy za nejhorší pár na plátně. Jako chápu, že to otisknutí se do malýho dítěte může působit trochu úchylně:D ale kdo dá sakra zlatou malinu za nejhorší cokoliv dvanáctiletýmu dítěti? To myslej jako vážně. Kromě toho, že je to vážně nefér, ve srovnání s ostatními díly, si myslím, že BD2 bylo lepší než třeba New Moon, možná i než Eclipse, a rozhodně z mýho pohledu lepší než 1. díl BD. Tohle prostě rozhodla předpojatá porota, která nesnáší Twilight Ságu a je naštvaná, že je to tak úspěšný, nebo já už vážně neví. Kristen to má kromě toho ještě za tu aférku se Sandersem, to ten dodatek o SWATH, to je jasný, protože upřímně, ona v tom filmu byla skvělá, i na čsfd (a že tam jsou lidi hnusný a idioti :D) píšou, že ten film na Kristen a Charlize stojí. A kdokoliv viděl Kristen v čemkoliv, třeba v The Runaways, ve Welcome to the Rileys nebo třeba v The Cake Eaters nebo tak, moc dobře ví, že Kristen hrát prostě umí. Já si nemyslím, že je to nejlepší herečka na světě, ale prostě je dobrá a kdo proti ní neni předpojatej, by to měl uznat. To, jestli umí hrát nebo jestli jí někdo nemá rád by se mělo oddělovat. Nicméně na tom nesejde, my fanoušci si o tom ale myslíme svý, a já bych ráda věděla, o si o tom myslíte vy? Zasloužené? Nebo předpojatost dotažená až k "dokonalosti"? Mě to osobně fakt naštvalo, ačkoliv to vůbec nic neznamená a není vlastně důvod se tim nějak zatěžovat nebo se rozčilovat, ale prostě mě to vytočilo, tak jsem se k tomu musela vyjádřit, ačkoliv jsem původně nechtěla, i když už to vím přes tejden. Takže asi tak... jinak mám pro vás dneska asi poslední aktuálku s fotkama z Oscarů, tentokrát ze zákulisí, tak se koukněte, jsou moc pěkné:) už vám tu nebudu psát, jak hrozně to Kristen slušelo, moc dobře víte, že si to myslím :D takže tak...
* * * * * * * * * *
Do you know what are Razzie Awards? I actually didn't want to talk about that, but I just need to say something. It's an awards, which is given in the same time like Academy Awards, but this is like for... the worst actor, the worst actress, the worst movie... etc. As you may know, Kristen won the worst actress... Robert the worst actor for their role in Breaking Dawn - part 2, which actually won the worst movie. BD2 "won" seven Razzie Awards. And personally, I think, that it's total and unfair crap! And Kristen won it also for Snow White and the Huntsman, which is bigger crap! I am sure it was not fair play. Kristen was amazing in SWATH, I loved her there... it was just someone who really hates The Twilight Saga, who could give them so much Razzie's. Worst Screen Couple - Taylor Lautner and Mackenzie Foy. Oh please, they are not any couple in the time of Renesmee's childeness. Don't be ridiculous, how can even someone give an award to worst something to little 12-year-old girl? Are you f*cking kidding me? I was pissed off, when I've read about that for a first time and I still am. What do you honestly think about that? I am not saying that those movie adaptations are something absolutelly amazing even that I like it, but especially the last one was good, everyone says that it was better than the other movies, so what is their problem?! Anyway, even Sandra Bulock won the Razzie... actually in the same year as Oscar, which is kind of funny and it doesn't matter and it doesn't mean anything, who's ever seen a movie with Kristen like The Runaways, Welcome to the Rileys or The Cake Eaters know, that she can play and she's brilliand. So... it doesn't matter. I have for you today another photos from Academy Awardas, the last one, actually. Well, not exactly, but last photos, I have one more with magazine scans. These are from backstage, I won't be talking about how great she looked, everyone here already knows that I think so.. :D
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

6 komentářů:

  1. Zlaté maliny sú podla mna fakt blbé a vždy cenu dostanú tí čo nemajú! Naozaj zbytočné ceny...

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, promiň že odpovídám až teď ale doma mi nejde net nevím vůbec proč a nevím kdy půjde snad brzy
    já jsem taky docela zklamaná z filmového zpracování a v City of Ashes jsem na nějaké 200 straně začátek třetí části, ze Simona je upír

    OdpovědětVymazat
  3. Jako já vážně nesnáším takový blbosti jako je Zlatá malina!! Prostě nechápu, co mají tyhle ceny za smysl! A už vůbec nechápu, proč považují Kristen a ostatní z Twillight za tak špatné herce.

    OdpovědětVymazat
  4. Chcela by som vidieť tu bandu idiotov, ktorá vyberala "víťazov". Musia to byť ľudia, ktorí sa pekne nudia, a nevedia, čo so sebou robiť. Dúfala som, že sa Kris tento rok vyhne týmto "oceneniam", ale ... Už som si aj zvykla, že ju tu dávajú, proste niečo proti nej majú. A tiež si myslím, že so SWATH sa sem dostala len kvôli tej aférke s Rupertom. Mám to ale v pase, ja mám Kris rada, páči sa mi, ako hrá, aj filmy s ňou mám veľmi rada. Toľko k týmto "oceneniam" :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky nechápu, kterej blb to vymyslel.. Každopádně Kristen bych ji nikdy nedala, je to skvělá herečka :)

    OdpovědětVymazat