pátek 29. března 2013

How to make Kristen Stewart's KCA Hairdo - tutorial by Adir Abergel

Ahoj lidi, jak se máte? Dneska jsem měla fakt hroznej den. Nesnášim tenhle pátek. Jsem celej den děsně podrážděná, všechno mě štve, všechno a všichni mě rozčilujou, křičela jsem na tátu, kvůli kravině, jsem prostě hrozně protivná:D Fakt mám hodně blbou náladu, včera jsem měla fakt depku a dneska se mi vůbec nechtělo vstát z postele. Znáte takovej ten pocit, kdy chcete jen ležet schoulený v klubíčku a umřít. Ale mám nový náušnice, sice už ze včerejška, ale jsou nový :D hádejte, s čím tynáušnice jsou? :D No nic, jsem zas o dvě kila lehčí, ale bohužel jen v peněžence, ne přes zadek... no nic. Teď už mám trochu leší náladu, ale fakt, že se po zbytek víkendu musím učit, mi zrovna na náladě nepřidává. No nic, moc tu teď asi nebudu, toho učení bude čím dál tím víc, ale jako pokusím se aspoň občas nějak ozvat no. Teď o prázdninách to snad ještě půjde v normálnim režimu. Každopádně mám pro vás dneska úchvatnou věc. Adir - Kristenin stylista - slíbil, že zveřejní video tutoriál, jak udělat ten účes, co dělal Kristen na Kids Choice Awards. A vážně ho zveřejnil, tak tady je:) nemám na to dost dlouhý vlasy a taky dost pevný nervy:D ale jestli někdo z vás ano, můžete to zkusit:D
* * * * * * * * * * *
Hi guys, how are you? I had terrible day. I hate this Friday. I am angry whole day, I just have angry mood and I hate it. I hate it but I can't do anything with it. Just bad mood. Everything is pissing me off. So I am sorry, I am not here too much today. I will be studing the rest of the Easter holidays, so I probably will be here just a little. Anyway, I have for you an amazing video. Kristen's stylist promised to publish a tutorial video to making that beautiful hairdo which she had at Kids Choice Awards and which I loved so much. And he really published it and I love it. I don't have as long hair and as big patient for doing it, but if someone does, you can try :D

0 komentářů:

Okomentovat