pátek 1. března 2013

13 komentářů:

  1. Krásná fotka :) děsně jí to tu sluší a má krásné šaty :) a krásný bloček :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná fotka!! Uáá PS: Závidííííím!!!!!!
    Vy máte tolik krásných knih.. to náš kánon je oproti vašemu oškubaný kuře :/

    OdpovědětVymazat
  3. V pohodě viď... to bylo počteníčko.. ale asi ti to teď vrátím! ...- Nejdřív k té fotce... je skvělá, přesně takovýhle plakáty mě táhnou do kina aniž bych věděla na co jdu... tohle vidět tak hned na premiéře sedím už o půl hodiny dřív v sále a upřeně sleduju plátno... Takže holáá.. to čekejte že tam budu... - K tomu seznamu... to je ale náhodička.. protože zrovna teď čtu Sophiina Volba... máma koukala na film s Meryl Streep viděla jsem asi 10 minut a hned jsem si řekla, že to chci radši přečíst, protože příběh se mi líbil... přečetla jsem prvních 50 stran a úžasné!!! :)) Takže to čekej, že dám na svůj blog lovely-books a podrobnosti ti pošlu ještě do e-mailu... třeba ti to potom nějak pomůže, ale myslím si, že si jí stejně přečteš.. pokud se k tomu dokopeš.. myslím, že se ti to bude líbit... jasný musíš se překousat těma nudnostma ale příběh samotný o Sophii je krásný! Něco takového nevymyslíš, to se prostě musí stát a sepsat! I když kdo by taky vymýšlel příběh o koncentráku jen tak... Ostatní knihy - Takže Hamleta jsem četla, potom Miláčka od Maupassanta (nejrkásnější! je to skoro přesně podle filmu s Robertem <3 takže když sem to přečetla a pak viděla i film.. no nádhera! ) .. potom Kytici, Máj, Evžena Oněgina, Paní Bovaryovou jsem přečetla 100 stran a umřela nudou.. protože to se prostě nečtě dobře... příběh byl moc dobrý, ale nevim nečetlo se mi to dobře... potom jsem četla ještě Jeptišku teď nevim jestli jí tam máte taky... no a plánuju teda dočíst Sophiina volba, potom chrám matky boží v paříži, 3 mušketýři, bídníci, Nana (už jsem začala - mám to rozečtené a nevim no... je to děsně drsný ten naturalismus.. líbí se mi na něm to, že jde o skutečnost.. že si tam spisovatel nic nepřibarvuje.. ale na dnešní svět je to snad skutečné až příliš.. a to je potom spíš smutné.. ) ... no a dál už nevim.. moc sem toho ještě nečetla no.. a četla jsem i Romeno a Julii ale to nemáme v kánonu :/// (za to bych vraždila!) ... ach.. jak já miluju Shakespeara! ))- Ten layout.. máš volnou ruku... vážně budu ráda za cokoliv! :) :-*- Vážně se s tímhle vůbec netrap, protože to nakonec pomůže i mě, ber to takhle!!! A pak já nevim.. jak už sem řekla.. byl to můj nápad, můj návrh... a já to chci udělat sama od sebe... ty si v tom nevinně...

    OdpovědětVymazat
  4. Jo a k tomu obsazení...
    Nebudeme se rozčilovat, prostě to zkousneme.. a nakonec kniha stejně vždycky bude v našich srdcích tak jak jsme ji četli poprvé a ten film nám ten pocit vzít přece nemůže!!!

    OdpovědětVymazat
  5. No ... pořád ten komentář máš delší.. jak to děláš??

    OdpovědětVymazat
  6. Teda jsem nehorázně unavená a přečíst to bylo výkon, zvlášť když si celou dobu popisovala mě... Teda asi si popisovala sebe, ale nějak se ti povedlo popsat i mě a to do detailu... Užvaněná na blogu a s kámoškou.. jinak tichošlápek... ... Ty jsi zlatíčkko... děkuju předem...! za layout! :-*Jinak omlouvám se za velmi "krátký" komentář, ale jsem unavená a právě se chystám usnout...
    Dobrou noc!!! :) Snad tu budu ještě zítra..

    OdpovědětVymazat
  7. Neže bych nakonec nešla spát ve 2.. a to dneska musim balit... mě zabijte.. mě chybí snad všechno a to sem myslela že už všechno mám... hrůza... nesnáším balení
    Ale tak nevadí... když se dostanu na horách na net.. tak možná napíšu pocity z NS... a když ne, tak až za týden!!! to máme prázdniny takže bych tu měla být pořád!

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná fotka. Myslím, že oni dvaja by boli dobrý pár :)

    OdpovědětVymazat
  9. té knihy se neboj a přečti si ji. Je skvělá fakt doporučuju :) je i vtipná některý pasáže mě dostaly!

    OdpovědětVymazat