čtvrtek 28. března 2013

6000 visitors! Thank you very much guys!

Nedávno jsem si všimla, že průměrný denní počet návštěv začal postupně stoupat, což je vážně skvělý a já vám za to hrozě moc děkuju, protože to je pro mě něco, co mě vždycky dokáže nakopnout, abych pokračovala a snažila se furt víc a víc:) Vím, že v dubnu a v květnu tomu blogaření moc nedám, ale chci, abyste věděli, jak hrozně si vážím toho, že sem chodíte a máte to tu snad i rádi a možná máte rádi i mě :) Dneska návštěvnost blogu překonala 6000, což je prostě něco úžasnýho. Já vím, že některé blogy maj tohle za pár tejdnů a ne za rok, ale pro mě je to prostě fakt úspěch a hrozně si toho vážím, já jsem nikdy nebyla megaloman, takže jsem ráda za každýho človíčka, kterej se tu objeví a třeba se sem i vrátí, tak doufám, že vám to vydrží :) a že se tu budeme ještě dlouho vídat:)


I've realized that the number of visitors per day is getting higher, which is absolutelly amazing and I love you for that. Another thing I love you for is, that today this blog overcame a border of 6000 visitors! That's great, awesome and I am so happy for it. I really appreciate that you are going here and you are coming back, I love you all and I hope, that I will not fail you and you will still like my site or me a coming back again :)

:)
Angie.

3 komentáře:

  1. To je skvelé, moc gratuľujem. Určite ti ešte viac porastie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluju :) Však si to taky zasloužíš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluji a co nejdříve přeji jednou tolik

    OdpovědětVymazat