pondělí 11. března 2013

8 komentářů:

  1. Já tě naprosto chápu Je to naprosto suprový!

    OdpovědětVymazat
  2. Co se týče Kristen.. tu nejen že jí mám ráda, tu zbožňuji..!!!!!! Nehorázně moc!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc za komentář, a mrzí mě teda, že ti to včera spadlo, ale moc dobře to znám, proto si radši po každé po dopsání dlouhého komentáře všechno skopíruju.. jen pro jistotu..
    Každopádně, já nevím, myslím si, že oni mi ani nedají šanci na pořádné poznání... prostě mě rovnou odepsali... a přitom s nima chodím do třídy 6 let.. a prostě nevim.. za celou tu dobu jsem se s nima nikdy moc nebavila... nechápou mě... a já si uvědomuji čim dál víc, že k nim vůbec nepatřím.. nezapadám.. jsem špatný dílek puzzlí v této perfektní třídě.. ale je mi to vlastně jedno.. daleo radši si píšu s tebou nebo Katie* nebo jsem se svojí kamarádkou... a to je asi tak všechno... a jsem tak mnohme šťastněšjí.. já je prostě nepotřebuju... A rozhodně na tom nejsi takhle sama... vidím to úplně stejně.. taky jsem ráda, že jsem tě poznala.. vážně si myslím.. že jsme si prostě sedly.. že si rozumíme a hrozně mě to těší!!!

    OdpovědětVymazat
  4. No ještě, aby nám ty týmy nesouhlasily... Jsme totálně propojený co se týče knih.. očividně..

    OdpovědětVymazat