úterý 12. března 2013

Animation of the day (March 12, 2013)

The best one. The most beautiful one. The cutest one. She's so amazing, lovely and cute. I mean the baby, but Kristen is too, of course... :D I have question for you, what do you think about tattoos?
* * * * *
Nejlepší. Nejkrásnější. Nejroztmilejší. Je fat rozkošná a úžasná! Myslím teď teda tu malou, ale Kristen je samozřejmě taky :D Tuhle animaci rozně miluju :) Mám pro vás dotaz, kterej vůbec nesouvisí, ale... co si myslíte o tetování?

7 komentářů:

  1. 1) OUaT nesleduju, ale už hrozně dlouho to mám v plánu..!
    2) Animace je překrásná!
    3) Tetování? Vím, že rodiče by mě za to nenáviděli, že jsem si nechala na kůži vytetovat cokoliv.. ale osobně si myslím, že malé tetování, kterým si chcete uchovat něco na celý život... to určitě ano!! Jednou si možná něco nechám vytetovat... ale ještě uvidím

    OdpovědětVymazat
  2. jůůj, to je roztomilý :) a tetování...když už, tak nějaký malý, ale moc velký příznivec tetování nejsem

    OdpovědětVymazat
  3. No taky jsem měla takovéhle pochyby a tak.. ale mám kamarádku, která má mamku i sestru potetované a její mamce už je přes 40 a stejně chodí pořád na nová tetování a když sem jí řekla, že co když se mi to nebude líbit až budu stará, řekla mi, ty nevíš, co to je žít teď, moc myslíš na budoucnost a furt moc přemýšlíš, co by kdyby a co pak.. jenže faktem je že teď je teď a teď to chceš.. možná za rok chtít nebudeš, ale teď ano a potom nebudeš moc litovat, protože teď to chceš.. nedělej si starosti s budoucností.. na to jsme moc mladé.. teď je nám 17 a chceme tetování, chceme se bavit a žít a život si užívat, žijeme jen jednou a nakonec stejně nevíme jak dlouho tu budeme, takže dělej to co chceš a dělej to kdy to chceš udělat.. je to jenom tvůj život jen ty máš právo rozhodnout si co chceš a co nechceš a se svým tělem si také můžeš naložit jak chceš jen ty sama...
    Miluju jí, ona mi vždycky otevře oči, můžu za ní přijít s jakoukoliv situací, je jí sice teprve 16, ale je tak moc chyrá, nehorázně moc si toho prožila a možná propadla, ale to co ví o životě ví málokdo a já jí miluju za to jaká je a jak při mě stojí pořád... vážím si jí a věřím jí a to co mi řekla jsem si vzala k srdci, takže až si budu jistá a bude to pro mě něco moc znamenat tetování si nechám...Pokud jde o darování čehokoliv, taky chci darovat krev a všechno co půjde, a vím že tetování to komplikuje... ale na to je času dost... plánuju si to nechat tak na 25 jako Ashley Tisdale... nespěchat nikam.. až budu dospělá a vyblbnu se a budu chtít něco co pro mě bude hodně znamenat pak tam půjdu.. protože další věc co kámoška říká je, že dokud neskusíš všechno pořádně si nežil.. je jedno kdy a co zkusíš, ale zkus všechno co ti život nabídne...

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, tá mala je zlatučká! Kristen je tam tiež zlatý, vlastne všetci :) A čo sa týka tetovaní, tak sa mi páčia také tie malé, alebo aj väčšie, ale to také tie umeleckejšie :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se ta animace hrozně moc líbí ♥ Je prostě překrásná :) A myslím si, že tetování je pěkná věc - já bych si ho pořídila, kdybych se nebála té bolesti (ačkoliv všichni říkají, že to není tak hrozný)

    OdpovědětVymazat