pondělí 18. března 2013

Kristen's performance in K-11

Ahoj lidi. Jak se máte? Dneska jsem zase neuvěřitelně unavená a akt to nesnášim... Furt bych spala. Minulej tejden? To bylo nejlepší, fakt že jo, usnula jsem při testu z matiky... sice asi na minutu, ale prostě jsem najednou odpadla. Jo, asi jsem měla teplotu, ale prostě... wtf?! To už fakt neni normální :D já usnula při písemce! :D No nic... musim dělat referát. Jo. Přišla jsem domů před chvílí, páč mám italštinu, a musim dělat referát. Na děják. A strašně mě to štve, protože bych radši spala a nechala si dát kuli, než dělala referát na takhle debilní téma. A hlavně je to jedna z těch chvil, kdy člověk fakt nesnáší zbytek svojí třídy, obzvlášť, když jsou v ní tací, kteří slibovali, že to po jarňácích budou mít a teď to najednou nemaj a ptaj se: No tak... kdo to bude mít příště? Fakt nasrat. Jenže to musím udělat, ale nechci, sere mě to, nesnášim dělání prezentací. A taky jsem se dozvěděla, že jedna škola furt nepřijala ten poplatek za přihlášku a přitom to tam táta posílal už ve čtvrtek, já si už asi fakt hodim mašli. No nic, k věci. Možná víte, že Kristen měla hrát hlavní roli ve filmu své matky, Jules Stewart - K-11, ale věci se změnily, když přišla možnost, že by mohla získat roli Sněhurky ve Snow White and the Huntsman. Jules Stewart ji jako správná milující matka podporovala, řekla k tomu asi toto: "Pořád pracoval a pracovala a pracovala. A mířila k tak velkým věcem, a my byli pořád malým projektem a já jsem jí říkala: 'Jen do toho, jdi do Snow White, prosím, jdi dělat tyhle velké filmy, zlato, je to úžasné!" No.. jenže možná taky víte, že Kris tam přeci jen má takovou pidiroličku. Spíš naprosto největší štěk, jakej kdy kdo ve filmu měl :D Mluví v telefonu, jako sekretářka, která zvedne nějakej důležitej hovor... tak si to poslechněte:D to je ta její pasáž...:

* * * * * * * * * *
Hi guys. How are you? I'm today unbelievable tired again and I hate it. I am still sleeping. Last week? I fell asleep during my math exam. EXAM! That's not normal. Well, I had actually fever a little, but still, that's not normal:D I need to do presentation do my history class, but it's so complicated and huge topic and I would rather sleep and get 5 than doing it, but I have to. I hate, when is our head teacher mad. Whole class knows, how bad it is, but still, I will be probably the only one, who will have it, if I will have it. Anyway, it doesn't matter, just another day, when comes to my mind, how I hate my class mates. On the other hand, I am one of those people who don't want to have it, but I've never told them that I will have it and then didn't have it and at least ask everyone: "sooo... who will have it next week?" Anyway, I have for you today something really really short. As you may know, Kristen should play the leading role in her mother's upcoming drama - K-11.
But... she did not, she decided to take a role in Snow White and the Huntsman rather than that. Kristen's mother said about that: "She kept working and she kept working and she kept working. And she got really big and we were still really small and I was like, 'Go! Go do Snow White, please, go make those big films honey, that's wonderful!" As a mother, she was supporting her child, so, Kristen played in SWATH, which is awesome, but that part in K-11 had to play someone else. But, Kristen still has small part in this movie. As small that it probably can't be smaller :D we can hear there just her voice. She's saying one sentance when she, as a secretary, accept one call... so... here it is... :D

2 komentáře:

  1. Jo, to já to takhle měla minulý týden. Přišla jsem ze školy a usnula jsem na čtyři hodiny a pak mi naskočila teplota:( Teď už je to naštěstí v pohodě, ale do školy vůbec nestíhám:(

    OdpovědětVymazat
  2. Wooow tak to je ještě menší rolička než jsem si myslela, že bude mít

    OdpovědětVymazat