středa 13. března 2013

Gallery update 13.0: With fans in LA on March 3, 2013

Já vím, že tohle jsou svým způsobem taky candids a já se zařekla sem nedávat candids, pokud o není nějaká extrémně hezká fotka na fotku dne, ale teď toho o Kristen moc novýho není, a když už je, tak se to musí překládat a na to jsem dneska moc unavená a moc nemocná. Takže tak no :D pálí mě oči, když moc čtu na compu, když jsem v tomhle stavu, ale chtěla jsem přidat aspoň něco, takže teda tyhle dvě fotky. Jsou to fotky z 3. března s fanoušky, kteří na ni náhodou narazili v LA na nějakém golfovém hřišti, kde byla Kris s přáteli. Šťastlivci, závidím jim! :D Nejslavnější člověk, se kterym jsem se já kdy vyfotila je Ivan Trojan. Což teda neni vůbec špatný, mám ho ráda, je to podle mě nejlepší českej herec, ale mít fotku s Kristen, to by bylo prostě úchvatný :D No, seklo jí to tam, připadá mi v tom golfovym ohozu taková roztomilá :D nepřijde vám? Mimochodem gallery update 13.0, 13.3.2013 :D docela vtipný :D
* * * * * * * * * * *
I know that these photos are actually kind of candids, but there are not many things which I could publish, nothing new about Kristen, or nothing which I am able to translate when I am ill. Actually I am able to translate it every time, but I am too lazy for it and my eyes hurt me, when I read a lot from the computer, when I am tired or sick. So I have for you today just these two photos from March 3, 2013 from LA. Kristen was there playing golf with friends and she looked lovely, don't you think?

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře: