sobota 2. března 2013

Gallery update 12.8: 85th Annual Academy Awards 2013 - Press Room


Ahoj lidi, jak se máte? Já celkem fajn, jen jsem hrozně unavená... mohla bych spát klidně celý den. Chtěla jsem psát, chtěla jsem číst, chtěla jsem toho tolik udělat, a nakonec jsem udělala velký kulový. No dobře, trochu jsem psala, udělala jsem design pro Rose:) No... vlastně mám i důvod, proč jsem neudělala nic, protože u nás byla návštěva, upekly jsme s mámou dva koláče, z nichž jeden jsem dělala já úplně sama a byl výbornej, jsem šikovná :D Vlastně jsem udělala docela dost věcí, ale pořád mám pocit, že jsem neudělala vůůůbec, ale vůbec nic:D Ale mně se nechtělo dělat nic do školy a to já umim prošustrovat všechen volnej čas jako nic:D No nic, mám pro vás dneska pro změnu něco z Oscarů... pro lidi, jako jsem já, kteří nemají čas napsat víc jak dva články denně, je v době, kdy není moc jinejch novinek, je takový velký téma jak Oscaři vděčné téma... :D takže tentokrát fotky z press room... kde byli Kristen a Daniel po té, co předali tu cenu v kategorii nejlepší design, no nevím, který z těch dvou je ten týpek, co tam byl s nima, takže řekněme jen, že jeden z vítězů za film Lincoln...:

* * * * * * * * *
Hi guys. How are you? I am fine, but very very tired. I could sleep whole day... I wanted to write, I wanted to read, I wanted to do so much things... in the end, I wrote a little, I did not read anything and I made layout for Rose, but nothing else.. :D But I have a reason, our friend visited us and in the morning we were baking apple pies... I made one on my own, alone, cool :D and it was delicious :) So I actually did many things today, but I still have a feeling I didn't do anything :D Anyway, Academy Awards 2013 willl be topic for next three articles, for me, who never have time for writing more than two per day is this absolutely great event, because I don't need to search anything else for few days.. :D Now I have for you photos from press room after Kristen's presentation in the category of the best production design or something like that :D Kristen and Daniel are there with the winner, one of the guys nominated for Lincoln...:
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

10 komentářů:

  1. Aj ja som strašne unavená, ešte že máme od zajtra prázdniny -.-

    OdpovědětVymazat
  2. jéé, jsem opravdu strašně moc ráda že jsem objevila někoho kdo ty knížky má taky rád!! Já City of bones přečetla za tři dny a včera jsem začala číst City of Ashes a už jsem asi ve čtvrtce určitě mám v plánu si přečíst co nejvíce knížek z této série!! Jace jsem si oblíbila snad hned, je prostě supeeer!!! taky jsem se do něj zamilova a ty jeho poznámky jsou prostě úžasný
    jsem fakt ráda, že jsem narazila na někoho kdo to čte taky

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadala úchvatně! Miluju ty šaty, co měla na sobě :)

    OdpovědětVymazat
  4. moc íjí to slušelo, ty šaty jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  5. jojo... já jsem se taky do Jace zamilovala hned   a určitě dám vědět jak se mi ten vývoj líbí dál! Je to ten typ knížky od které se nemůžeš odtrhnout, opravdu jsem si nemyslela že mě to až tak chytne. Já jsem tu knížku začala číst taky až po traileru a teď se mi ten trailer přetává líbit, protože se mi Jamie Brown na Jace vůbec nehodí!!!! já bych raději mého oblíbeného Alexe Pettyfer jako Jace ale snad to nebude tak špatný
    Infernal Devices jsem nečetla ale o té sérii jsem slyšela a možná že si to taky přečtu. Teď ale chci přečíst The Mortal Instruments, protože mě to chytlo tak moc, jak už dlouho žádná knížka

    OdpovědětVymazat
  6. je taky dost možný že si ID přečtu s tím Jacem uvidíme, ale když to čtu tak mám stejně furt před očima Alexe já ho prostě žeru! ale je možné že mě Jamie jako Jace překvapí   ale jsem teprve na začátku City of Ashes a uvidím jak se vyvine postava Jace (prosím, neříkej mi žádné spoilery). A s postavou Krasomila jsem taky dost zklamaná!! předtavovala jsem si ho jinak. Btw, čtu to česky :) a nevíš náhodou jak bude vypadat Valentýn?

    OdpovědětVymazat
  7. no a Valentýna jsem si taky předtavovala jinak ale s tím už asi nic neuděláme a Krasomil mi opravdu nevadí, já prvně nevěděla kdo to je když jsem vidděla ty jmména anglicky, tak jsem byla zvyklá na Krasomila a tam nějaký Magnus a já jen? co? tam byl někdo s jmnénem Magnus? a mimochodem jsem si Krasomila představovala staršího

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadala krásně Ty šaty jí moc slušeli

    OdpovědětVymazat
  9. Vyzerala naozaj dokonalo ale tie barly si mohla odpustiť

    OdpovědětVymazat