čtvrtek 14. března 2013

Gallery update 13.1: With Taylor Lautner and fans

Ahoj lidi. Dneska mám pro vás další fotku s fanoušky. Ale teda tentokrát to není jen s fanoušky, ale i s Kristeniným skvělým kamarádem, kterého všichni jistě známe moc dobře:D s Taylorem Lautnerem. Byla s ním a ještě s pár dalšími přáteli někde venku, objevila se spousta candids, no ty já vám neukážu, ale mám pro vás alespoň tuhle s fandama, kterým fakt nehorázně závidím :D každopádně Kris to hrozně moc slušeo:)

* * * * * * * * * * *
Hi guys. Today I have for you another photo with fans. Well, but this time it's not just with fans but also with Kristen's great friend, Taylor Lautner. I didn't see these two together for a long time, last time on some BD events, I guess, so It's great to see them. She looked very beautiful. I've seen many more candids photos, bud I won't publish them, but this is not the same, photos with fans are not candids, well, not really. So, check out.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. Ta fotka se mi moc líbí! Je velice přátelská a uvolněná :) A navíc tady žeru Kristenin outfit ♥ *rawr* :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta fotka se mi moc líbí! Je velice přátelská a uvolněná :) A navíc tady žeru Kristenin outfit ♥ *rawr* :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta fotka se mi moc líbí :) Je taková přátelská a uvolněná. A žeru tady Kristenin outfit ♥ *rawr*

    OdpovědětVymazat