pondělí 25. března 2013

Gallery update 13.7: Nickelodeon's 26th Annual Kids' Choice Awards [On the purple carpet]

Ahoj lidi. Je mi blbě:D Zvracela jsem v knihovně:D Teď už je to dobrý, fakt mnohem lepší a jse ráda, že to ze mě vyletělo, páč mi bylo dost blbě už včera a dneska ráno, ale prostě... :D mi neni nic moc no. Jinak možná nepůjdem na Imagine Dragons :D nějaký trable s lístkama, ale já Anette věřím, že to vyřeší, takže uvidíme :D Nicméně mám pro vás dalších 146 fotek z Kid's Choice Awards 2013, tentokrát z fialového koberce :D Je to tam takové barevné všechno :D Nicméně jak už jsem říkala, tak Kristen to tam hrozně moc slušelo, vypadala vážně nádherně. Ty vlasy, to je fakt mistrovský dílo, jak to někdo dokáže udělat tohle? Kromě toho, že jsou fakt super ty fotky, tak Kristen tam vypadá skvěle a ten její model, ačkoliv je takový zvláštní, tak mně se hrozně líbí, hlavně ta barva, dokonalost:) No můžete vidět, že tam má podpadkové boty, ty měla ovšem jen tu chvíli na fialovém koberci, na show si je sundala a přezula si nohy do rovných bot, to chodidlo asi není ještě úplně OK, a navíc ona měla s těma nohama problém vždycky, no a zas si je nandala, když si šla pro cenu, jak jste mohli vidět na video. V Backstage už byla zase v pohodlných rovných botkách.
* * * * * * * * * * *
Hi guys. I am sick. I vomited in library :D Now it's good, it's much better, I'm glad it went out :D Anyway, I may not go to Imagine Dragons. Problem with tickets. But it's gonna be fine, hopefully:D Anyway, I have for you now another 146 photos from Nickelodeon's 26th Annual Kid's Choice Awards, now from arrival, from the purple carpet. Like I said, she looked gorgeous :) she's so beautiful :) I love that hairstyle! Awesome! And that what she's wearing, it's interesting, but I think, that great, I love that blue color and I love the fact she looks there so happy and she's laughing all the time :) Amazing phoos with an amazing actress in them. Perfect!:)
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Troian.. Páni, už 2. ježiši.. i když já jako by taky.. píšeme druhýho test z němčiny a ten jestli napíšu na lepší jak 5 tak je to pro mě taky maturita.. Prosímtě proč jíš krupičku v knihovně, copak v knihovně se jí? a vůbec, krupičku? Tu si dám jednou za čas, při vzpomínání na dětství a vždycky si potom vzpomenu proč sem jí jedla když jsem něco provedla..

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Ahááá.. tak to sem nepochopila.. Mě se většinou dělá z jídla při jídle a nebo při tělocviku... ale v knihovně je mi jedině dobře...
    Jo, co ty knížky.. zvládlas to, nebo kolik toho potřebuješ dohnat, já úplně zapomněla, že je to tak brzy.. to je humus...
    Když tak víš že ve mě máš tu pomoc.. že bych ti pomohla se čtením, mi řekni co a já to přelouskám o Velikonocích

    OdpovědětVymazat
  3. Hey dobrý, to sem četla.. měla jsem to za odpoledne.. vynikající, ale brečela jsem u toho jak želva.. S tím ti klidně pomoc můžu Ti napíšu recenzi! Pokud si to teda nepotřebuješ přelouskat osobně

    OdpovědětVymazat
  4. Juj, hádam už je to lepšie. Ty sa chystáš na Imagine Dragons ? Páni, a kde ? Majú skvelú hudbu, zbožňujem ich piesne, sú úplne také pohodacké. Inak, Kris tu vyzerak božsky, aj to je asi slabé slovo. Bola úplne perfektná, ten vrkoč, komplet, úplne celá. Gratuľujem jej za ceny a mám veľkú radosť, že sa tu objavila :)

    OdpovědětVymazat
  5. wow ty jeji vlasy ♥ jeji plet skvele vynikla i s barvou obleceni

    OdpovědětVymazat