sobota 23. března 2013

Gallery update 13.5: Vogue Italia 2007 with Cameron B. Stewart

Viděla jsem jedno interview s Cameronem B. Stewartem a zjistila jsem, že jsou si s Kristen fakt podobný :D vážně jo. Nikdy jsem o tom nepřemejšlela, vlastně jsemasi nikdy před tím neviděla jejího bratra, ale prostě je poznat že jsou sourozenci :D Nějak mě to chytlo, a tak jsem se koukala po více fotkáchno a narazila jsem na tenhle photoshoot, kterej jsem asi nikdy předtím neviděla... no je to shoot z roku 2007 pro Vogue Italia, kde je Kris se svým velkým bráškou a okamžitě jsem si ten shoot zamilovala, páč je fakt perfektní :) líbí se mi. Tak se určo koukněte, jsou to teda scany z toho časopisu, takže některý ty fotky nejsou tak kvalitní, ale lepší jsem nenašla..:
* * * * * * * * *
I've seen an interview with Cameron B. Stewart and I realized, that he's so similar to Kristen... he really is. I have never think about that before :D I actually have never seen her brother... anyway, when I've seen him, I was looking for more photos, so I found this photoshoot, which I actually didn't know. It's from 2007 for Vogue Italia... photoshoot with Kristen and her older brother, Cameron. And I totally fell in love with this shoot. It may be on new design, because I really love it :D So check out:)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

9 komentářů:

  1. ještě nikdy jsem jejího bráchu neviděla a opravdu si jsou hodně podobní!!!
    a a to s Ashley je mi strašně líto!! Chudina :(

    OdpovědětVymazat
  2. Cože?? Takový dvojčata! To je dokonalý... jako já taky jejího bratra vůbec neznám, myslím, že má dokonce dva bratry..
    Parádní luxusní shoot.. to se mi fakt moc líbí... jéé

    OdpovědětVymazat
  3. Platonicky zamilovaná do Adama? Jééjda... to jsem z něj chtěla udělat původně šmejda a pořádnýho... Že bych mu nakonec nechala aspoň trochu srdce a nedělala z něj bezcitelnýho tvora?

    OdpovědětVymazat
  4. http://24.media.tumblr.com/tumblr_lawcviA9pS1qdrarlo1_500.jpg2 z nich jsou určitě její bratři a ten 3. nevím.. No, já už stejně vím jako to nakonec s Adamem dopadne, takže to je vlastně jedno....

    OdpovědětVymazat
  5. http://24.media.tumblr.com/tumblr_lawcviA9pS1qdrarlo1_500.jpg2 z nich jsou její bratři na 100% a ten 3. netušim co je zač... No, ono je to stejně jedno, protože už vím úplně přesně jak to nakonec s Adamem dopadne...

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem ani nevěděla že má bratříčka :'DD .... Ale to je podoba :-**
    PS: Tak to je dobry ze jsme se navzajem obe zapsali do affs !:o) ... Ale uz te mám přidanou ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé ten shoot taky patří k těm oblíbeným u mě :) Tedy jen málo shootů od Kris nemám ráda :) Asi jenom jeden A hlavně miluji černobílé fotky :)

    OdpovědětVymazat