čtvrtek 21. března 2013

Gallery update 13.4: Another two photos with fans

Ahoj lidi, jak se máte? Dneska mám pro vás konečně zase něco úžasnýho, ne jen nějaký blbý animace a fotky dne:D Vím, že se všude psalo a všude jsme četli, že Kristen a Robert se už nadobro rozešli. Tak to je blbost dámy a pánové, mám pro vás důkaz, že ti dva se pořád vídají, a vzhledem k tomu, že se pořád vídají, tak budou nejspíš stále spolu, nevím, jestli by se takhle večer scházeli i po té, co se dvakrát rozešli a ještě tak krátce po té, co se rozešli, takže asi tak No... já ví, že to může znít trochu pateticky, ale já si prostě myslím, že ti dva by měli být spolu, že se k sobě vážně neskutečně hodí, ať si řiká kdo chce co chce. A doufám, že jim to vydrží, i když to nejspíš není úplně lehké. Nicméně, nesnášim tu holku, která má s nima tu fotku :D anesnášim i ty všechny ostatní na těhle fotkách s fanouškama, že tam jsou s Kristen a já na tý fotce chybim :D Ale tak přeju jim to, s tím holt nic nenadělám. Robert byl teď docela dlouho v Austrálii, kde natáčel svůj nový film jménem Rover, nějakej akčňák podle fotek a plakátu:D a Kristen z nějakého důvodu nemohla za ním, myslím, že to mohlo být částečně i kvůli tomu jejímu zranění nohy, komu by se chtělo letět do Austrálie s pořezanou nohou, ale tak těžko říct. Každopádně Rob už je zpátky v LA a hned včera je tam odchytli fandové, takže mám pro vás tu fotku, což je skvělý, nemyslíte? Jsem ráda, že mě takhle uklidnili:D
* * * * * * * * *
Hi guys, I have for you today something amazing. We could read everywhere, that Robert and Krisen broke up. Bullshit. They are still togeter... and if they are not, they are still seeing each other, so Robert doesn't feel any hatred. But personally, I think, that they are still together, I know, it maybe seems patetic, but I really think that they are made to each other. They should be together. Anyway, here are three new photos with fans, the last one is with Robsten, and I hate that girl and I envy her, that she has photo with them! :D Robert was filming a new movie in Australia, that's the reason, why we didn't see them together for a longer time. And Kris couldn't go there to see him, maybe partly because of her injury. Anyway, it's great, don't you think?

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

7 komentářů:

  1. Já jsem vážně moc ráda, že se spolu pořád vídají!!

    OdpovědětVymazat
  2. No, není sice čas ale už dosmoluju 5. část... tak snad zítra už... Jinak layout mám opět od Kells* a jsem nehorázně šťastná je úplně perfektní Nu a co se týče toho Dimitrije.. Asi to bude debil na entou..
    Ale zato si píšu ještě s Alexem a ten je úžasný

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ráda, že se tyhle fotky objevily :) "Robsten" dali médiím zase na frak

    OdpovědětVymazat
  4. Som veľmi rada za túto fotku. Finally .)

    OdpovědětVymazat
  5. byla bych ráda, kdyby byli spolu a krásná fotka :)

    OdpovědětVymazat