neděle 24. března 2013

Kid's Choice Awards 2013: accepting the award

Ahoj lidi. Včera se konalo Kid's Choice Awards 2013, na což jsem čekala celej měsíc, ale bohužel dneska nemám moc času na ukládání fotek :D takže mám pro vás aspoň video a uvidíme, jak to dopadne. Kristen vyhrála cenu za nejoblíbenější herečku, ostatně jako obvykle:D hrozně jí to slušelo, moc ráda jsem jí zase někde viděla, měla moc krásně udělané vlasy :) Tak se určo koukněte:) Cenu předával Neil Patrick Harris a něco, co vypadá jako Sandra Bullock :D
* * * * * * * *
Hi guys. Yesterday was Kid's Choice Awards 2013, and I am so excited about that, because Kristen was there and she won a price for Favorite Movie actress. I don't have much time for saving photos, but I have for you a video, when she's accepting this award from Neil Patrick Harris and... someone under the green jelly, it looks like Sandra Bullock :D She looked very beautiful, I love her hair :) so check out:)

6 komentářů:

  1. Taky jsi tak moc nadšená z fotek?? Já nehorázně moc... dokonalost !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluju!! Ona si to zase zaslouží:)

    OdpovědětVymazat
  3. Byla tady naprosto úžasná! Ještě lepší než loňský rok! Fakt se mi tu líbila ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  4. som tu 1. raz a hneď sa mi zapáčil ten nápad prekladu aj do eng:) a skvel video mimochodom;)
    PS: ako pridávaš iné formáty videí ako youtube? wow obdivujem ťa:P

    OdpovědětVymazat