neděle 10. března 2013

Breaking Dawn - part one & two: DVD B-Roll Footage

Ahoj lidi. Jak se máte? Já jsem unavená. Hrozně hrozně hrozně unavená. Víte, včera jsem totiž byla na NSZ (Národní srovnávací zkoušky) a strávila jsem tam skoro sedm hodin. SEDM! A ještě k tomu jsem to totálně zmrvila:D Fakt totálně, bylo to příšerný, hrozný, strašný. No, na to ZSV jsem šla na zkoušku, abych zjistila, co je tam za otázky a tak a zopakuju si to v dubnu, co se týče OSP, tak si nejsem jistá, jak to dopadne, ale snad ne tak hrozně. No, jenže já potřebuju aspoň percentil 90, a bylo by lepší mít víc, tak se trochu bojim... No nic, mám pro vás jedno super video, sestřih z natáčení BD 1 a 2 a je to úžasný :D fakt jo, miluju to. Hlavně jak tam tancujou, to mě rozsekalo :D Tak se určitě koukněte:)
* * * * * * * * * * * *
Hi guys. How are you? I am tired. Very very very tired. You know, yesterday, I spent my whole day in one school writing tests for univerzity... so... I was dead after it. I spent there seven hours. That was awful. And I am stupid:D the last one was really really bad, but I actually knew that this one will be bad, I just wanned to try and see what questions are there and then go another time again. In April. I actually can go again... :D So, it will be interesting. Anyway, I have for you today absolutely amazing footage from Behind the scenes of both parts of Breaking Dawn. I love the part where they are dancing :D I love it whole. Enjoy:

2 komentáře:

  1. Jsem skoro v půlce první knihy nu... fakt ostuda... ! Na někoho kdo zhltl celou ságu VA za 6 dní... Ale to dočtu neboj... a pak ti řeknu.. ale jako zatím se dusím často u Jace..

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí, jak je to video udělané :) Myslím, že se rozhodně povedlo!

    OdpovědětVymazat