úterý 13. listopadu 2012

Gallery update 9.3: The Twilight Saga: Breaking Dawn - part two World Premiere in Los Angeles - November 12, 2012

Ahoj ahoj ahoj ahoj. Jak se máte? Já mám vlastně celkem blbou náladu, ale tyhle fotky mi jí trochu vylepšují. Dneska zas ukládam celej den fotky, protože jsem ukládala se všemi, nejen s Kristen, ale důležitý je, že mám pro vás fotky z premiéry Breaking Dawn - druhé části, která se konala včera, 12. listopadu 2012 v Los Angeles. Miluju ty fotky, ale nesnášim to ukládání, vždycky mi z toho hrozně hrabe :D Všichni tam vypadali skvěle, nejen Kristen. Teda většina lidí vypadala skvěle:D Hlavně Dakota Fanning, šaty, které tam měla, se mi líbily dokonce víc, než ty, co měla Kris, přestože ty její jsou také úchvatné. Ale ty Dakotiny mě vážně dostaly do kolen, jsou nádherné, mně se hrozně líbily:) Ale tohle je blog o Kristen, takže už bych možná mohla přestat mluvit o ostatních. Musím říct, že Kristen mě tam vážně nadchla! :) Hrozně moc. Vypadá tam D*O*K*O*N*A*L*E! Fakt že jo:) Ty šaty byly skvělé, docela odvážné z mého pohledu, ale perfektní, hrozně se mi líbily:) ostatně jako vždycky. Na premiérách Twilight filmů vypadá vždycky nejlíp:D Ty šaty jsou od Zuhaira Murada a mně doslova uchvátily! Ale nejen šaty, ale i vlasy a líčení, nádhera. Hlavně ty oči, milionkrát lepší jak na screeningu On the Road... no což zas neni takovej kumšt:D ale stejně, líbilo se mi to. A dokonce i ta no... růžová (?) rtěnka. Podle mně se to k těm šatům a k ní samotné hodilo. Ten make-up není nijak přehnaný, naopak, je velmi jemný a krásný, z mého pohledu teda. Vlasy má zase jako velmi často hozené na způsob, jak je ráda nosím i já, na jednu stranu, akorát tentokrát elegantněji upravené, a zkrátka byla tam nádherná:) Fotek je jen 128, ale každá je perfektní. Časem možná přidám ještě další;)
* * * * * * * * * *
Hi hi hi hi hi! How are you? I have pretty bad mood, but these photos make it be better. I have for you photos from The Twilight saga: Breaking Dawn - part two world premiere in Los Angeles. And I have to say that I love it! Totally, I love them, I love them all, not just these with Kristen, I've seen almost everyone who was there and I have to say, that some of them looked gorgeous. For example Dakota Fanning. Her dresses were perfect, I liked them more than Kristen's actually. BUT! This site is about Kristen, so... I should talk about Kristen. She looked A*D*O*R*A*B*L*E! That dress by Zuhair Murad was awesome! Very brave... in my oppinion, but very beautiful in the same time. Her typical hairstyle, but more elegant than usually. And the make-up is great. I love that eyes, the lipstick is beautiful too, but her eyes are made very well, much better than at On the Road screening... but that is not very hard :D there was her make-up really weird. I am just impressed by this event like always. She looks always amazing at The Twilight Saga's premieres. Enjoy photos:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Většinou se mi její outfity lbíí, tentokrát mě zklamala ty šaty jsou krásné, ale k ní mi vůbec nesedí. Na takovou událost to chtělo něco výraznější a ne něco, v čem naprosto zanikne... Můj názor. Ale měla krásné vlasy i líčení.

    OdpovědětVymazat
  2. Je na houby, že k nám nepřijedou, uvítala bych alespoň Kristen! Vystajlovaná je dokonale, já zase nesdílím názor s Jenny, podle mě jí to spíš rozzářilo! Celá nádherná!

    OdpovědětVymazat
  3. Strašne krásna šaty, rovnako aj vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se tady Kristen taky hrozně moc líbila! Vypadala prostě jako princezna :) Myslím, že Kristen si letos na premiéry BD Part 2 brala docela ovážné modely - tyhle šaty a pak ten overall v Londýně. Každopádně vypadala skvěle! A navíc, Kristen má takovou postavu, že si může dovolit nosit naprosto cokoliv :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty jei saty bych si asi nevzala na sebe, ale ji slusi

    OdpovědětVymazat