neděle 4. listopadu 2012

Gallery update 8.6: The Twilight Saga: Breaking Dawn - part two: Press Conference

Ahoj ahoj ahoj. Už mi tu ta telka zase hučí... :D úplně jsem zapomněla, že jsem tyhle fotky uložila... tak to máme 18 + 67 + to ještě uvidíte kolik. Jo, jsem machr:D No... každopádně tyhle fotky jsou z konference Breaking Dawn, jsou to oficiální portréty, nebo já ani nevim:D ale každopádně Kris je tam moc krásná, sluší jí to, ty šaty jsou super, a pořád se usmívá, což je naprostá bomba:) jsem ráda, že se teď začla tolik objevovat, jak se blíží ta premiéra BD... užijte si fotky:D
* * * * * * * * * *
Hi hi hi. I forgot about these photos. So next photos I saved today are these 18, portraits from Breaking Dawn press conference. I love her here. She's so beautiful, she is keep smiling and those dresses are awesome. I am so happy that she's now at attending so much events. I love all photos, even if I have to save them:D Enjoy:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře: