pondělí 12. listopadu 2012

Gallery update 9.2: Three new stills photos

Ahoj. Jak se vlastně máte vy? Já už se cítím o něco víc. Ležím, takže se mi trochu ulevilo, už mi neni na zvracení, ale furt nic moc. Bolí mě břicho, nejradši bych šla spát, ale po tom kafi neusnu, takže jsem ve stavu, kdy je moje tělo úplně vyřízený, ale přitom nejsem schopná zabrat. To nejhorší, co může bejt. Fakt si nepamatuju, kdy jsem byla tak naprosto fyzicky a psychicky blbě jako dneska. Nicméně, mám pro vás něco super... zase:D Tři nové stillsky k Rozbřesku 2. Jezdim po celý Praze a všude narážim na plakáty :D včera mi kámoška řekla, že jde na premiéru, ta se tak má! Chtěla bych jít taky, ale takhle v noci se nemám jak dostat domů, takže asi půjdu až příští tejden, páč není čas. Ale tak uvidíme uvidíme... nicméně si užijte ty fotky, jsou super:)
* * * * * * * * *
Hi. How are you? I am better actually, I was lying for a few minutes and I am not as sick as I was, but still it's not okay. I should sleep, but after the coffee I drunk, I am not as tired, just my body is tired and that's the worst. I don't want to wake up from bed tomorrow. I am really sick. I've probably never been so psychically and physically sick in the same time. Anyway, I have for you something amazing again. I have for you three new Breaking Dawn part two stills photos. My friend goes to the midnight premiere... I will probably go next week, not this week, because friends don't have time this week, but I can't wait for it, I am so nosy and I envy my friend, who goes on Thursday:D Enjoy photos.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Příští úterý na to jdu. Trochu cítím uvnitř sevření z konce Co končí v kině, zůstane na DVD věčné

    OdpovědětVymazat
  2. Ja idem na to tento výkedn, tie fotky sú úžastnéé

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé stillky :) a taky se na to nedostanu do kina hned (možná vůbec)

    OdpovědětVymazat
  4. Tu druhou cast miluju je to uzasny film

    OdpovědětVymazat