neděle 4. listopadu 2012

Kontrola affiliates - Vyhodnocení

Ahoj lidi. Konečně jsem se dokopala k tomu, abych zhodnotila zápis affiliates a napsala ten seznam. Stále jsem vyčkávala, jestli se třeba ještě někdo nezapíše po sezóně, ale očividně ti, kteří se nezapsali, nemají zájem o to se dál přátelit. Myslím, že tu byl ten zápis dostatečně dlouho na to, aby si toho všimly a myslím, že jsem se o tom v článcích taky zmínila dostkrát, takže asi tak no... Já jsem na tyhle věci taky slepá jak patrona, upřímně, když je zápis jenom v menu, tak si toho málokdy všimnu, pokud neni nějakou zářivou rudou barvou... no a i když je, tak si toho nevšimnu :D Nicméně hodnotím i fakt, že ke mně buď ti lidi chodí nebo ne. Kdyby se nedej bože nezapsala Katie, tak si jí stejně nechám, protože sem chodí a komentuje každou chvíli. Ačkoliv to ale nedělám ráda, někdy musím být neúprosná, takže...

Zapsali se nebo jsou noví, tudíž zůstávají:

Sisters sites:


Nezapsali se:

Zrušené stránky:

Obzvlášť bych chtěla ocenit Romis z http://delly-from-the-block.blog.cz/ a poděkovat jí za to, že se zapsala, ačkoliv její blog už má nějaký ten pátek hiatus a ani neví, jestli se znovu vrátí :( Je super vědět, že i když už sama neblogaříš, pořád sem chodíš a já si toho nesmírně vážím:) Děkuju všem, kteří jste se zapsali, to samozřejmě. Jen je trochu smutné, že vás zbylo tak málo :D no... samozřejmě spřáteluju stále, kdo by chtěl, tak ať napíše do wanna be affiliates?, butu jen ráda:)

Co mě třeba hodně mrzí jsou holky z daily-kstewart-ndobrev, protože já mám jejich stránku hodně ráda, ráda tam chodím, do jejich zápisu jsem se zapsala, ale očividně ony tento názor nesdílí, nebo nevím. Byla jsem z toho docela smutná, protože se znám, budu tam chodit furt, protože mají kvalitní stránku a odvádějí tam skvělou práci, jen tohle mě fakt mrzelo:(

Asi je to tím, že já obíhám, kdy se mi zachce... tudíž kdy mám čas, což asi není tak často, abych se nějak prosadila a připomněla, nebo nevím. Každopádně mě to samozřejmě mrzí i u best-actresses, ale tak co nadělám...

4 komentáře:

  1. Viděla jsem titulek a už jsem se lekla, že se tu neuvidím. Ikonku už v affs máš, vím, trvalo mi to!!A mám se celkem dobře, co ty?

    OdpovědětVymazat
  2. Já si někdy připadám úplně slepá :( Normálně se nenávidím,protože tento mám moc ráda :( Achjo

    OdpovědětVymazat
  3. Uff chvilku jsem se lekla, že tam nebudu, ale našla jsem se :) Taky děkuju za tvůj komentář :) Já bych si tě taky nikdy nesmazala, protože tvůj blog mám hrozně moc ráda!

    OdpovědětVymazat