sobota 17. listopadu 2012

Gallery update 9.6: 'The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2' Madrid Premiere

Ahoj lidi, jak se máte? Já jsem trochu zmatená, ztracená, a smutná... a trochu v depresi. Ale na tom nezáleží. Zrovna jsem dokoukala X-factor a zjistila, že vypadala Jannel.. to mě docela překvapilo, přišlo mi, že je jedna z nejlepších. No, co se dá dělat, kvůli tomu deprimovaná nejsem :D Nicméně doufám, že se nerozhodne vzdát svou kariéru, protože má fakt talent. Nicméně... koukám na Davis Cup, takže trochu padá mé rozhodnutí, že začnu dělat maturitní otázky:D shit. No, každopádně mám pro vás dneska aspoň další miliardu fotek z tý miliardy akcí, na který Kris poslední tejden jezdí. Jako první jsou to fotky, který jsem včera už nestihla zveřejnit. Jsou to fotky z Madridské premiéry Rozbřesku 2. Už se nemůžu dočkat, až to uvidím, ale jdu až ve čtvrtek :/ Ale těším se hrozně, jsem zvědavá. Nicméně, teď ke Kristen. Moc jí to slušelo, hrozně se mi líbí ty žluté šaty, koukala jsem na živej přenos, takže jsem jí viděla dost:D když nepočítám těhle 72 fotek. Ale přijde mi, že je tam taková unavená zase... jak na tom Photocallu. Přeci jen je to velký zápřah, nepřijde mi tak nadšená jako na premiéře v LA a nebo v Berlíně, z které vám sem hodím fotky za chvíli. Ale stejně jí to seklo:)
* * * * * * * * *
Hi guys. How are you? I am kind of confused. And kind of sad and depressed too, but it doesn't matter. I just watched X-Factor and I found out that Jannel García has gone home. I don't understand that. She was the best. Okay, not the best, but one of the best:( Real rockstar. I hope I didn't see her for a last time in the music world. Anyway, I am watching Davis Cup, it doesn't seem very good... but I still believe they can win. Anyway, I have for you today so much photos again. It's crazy, so much events... first I have for you photos from Breaking Dawn - part two Madrid Premiere. I'll go to the cinema to see this movie next week and I can't wait! Kristen looked at this premiere very beautiful, like always, I like that yellow color that dress has. But like on the Photocall, I think she looks kind of... tired. Not very excited like for example at Berlin premiere or especially like at Los Angeles premiere. But still, she looks beautiful...:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře: