čtvrtek 29. listopadu 2012

Gallery update 10.0: The Variety Awards Studio

Ahoj ahoj ahoj. Moc mě mrzí, že poslední dobou tu moc nejsem, měla bych, ale nejsem, ale mám hrozně moc práce. Dneska jsem měla referát na češtinu, zejtra mám na ájinu, v pondělí na zemák a znova na češtinu, v úterý nejspíš na děják, ve středu jedu do Mnichova a ve čtvrtek jsou narozky blogu, boooože! Asi umřu :D Trochu mi z toho hrabe. Ale jen malinko:D Ale zkusím víc přidávat, zkusím obíhat affs, určitě oběhnu zítra nebo v sobotu. No zítra spíš ne, jdu do hospody, ale v sobotu určitě:D možná stihnu ještě něco dneska, ale musím ještě dodělat tu prezentaci tak uvidím. Nicméně mám pro vás teď fotky z jedné akce, která úplně nevím, o čem byla. Asi nějaká talk show nebo chat show, jmenuje se The Variety Awards, tak nevím :D každopádně jí to tam podle mě slušelo, je oblečená tak, aby to bylo pohodlný, nejspíš, prostě takový v pohodě, moc se mi líbí ty kalhoty, nic speciálního, nic přeplácanýho, prostě takovej pohodovej vohoz:) a ty botky jsou taky super. Užijte si fotky:)
* * * * * * * * * * *

Hi hi hi. I am so so so sorry, that I am not here as much as I should but I am too busy these days. I had a presentation to Czech literature today, I have another one to English conversation tomorrow, so I'm freaking out a little! On Monday, paper to Geography and Czech, Thuesday - History, maybe. I'm going to dieeeee! Anyway, I will try to write more and visit my affiliates, I am so so sorry, I will try to be better aff. But now, I have for you photos from one event where Kristen was. I am not pretty sure what was that all about, but it was probably some... chat show and then some "after":D but she looks there very beautiful, i like she's there like her, you know, nothing special, but I think it looks nice :) I love her pants. Enjoy photos:)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

10 komentářů:

  1. U Kristen jsme na tohle zvyklí, vždycky ležérní, a přesto sexy!

    OdpovědětVymazat
  2. páči sa mi taký ležérný style :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kristen to tady hrozně moc slušelo! Vypadala skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kristen tenhle styl prostě sedí a naprosto ho miluji ona ,kdyby najednou nosila všude nějaké mini šatičky a i kdyby šla ven to by nebyla prostě ona  <33 :) Jinak taky toho mám dost :(( Chcípnu D:((

    OdpovědětVymazat
  5. úžasné fotky, Kris tam vyzerá skvelo !!

    OdpovědětVymazat
  6. Fakt ji to nehorázně slušelo! Miluju její styl <3

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem moc ráda, že si spřátelila, jdu si tě přidat Na těch fotkách vypadá nádherně, moc se mi líbí ty kalhoty

    OdpovědětVymazat
  8. pekna jako vzdy zavidim ji ty vlasy :)

    OdpovědětVymazat