sobota 3. listopadu 2012

Interview with Jason Kennedy for E! News from the press junket

Další rozhovory. Vlastně je to jenom jeden rozhovor, akorát je rozdělený na tři části. Možná je těch částí i víc, ale já našla jen tyhle tři. To první je takové hlavní, je nejdelší, ty další dvě už jsou jen takové útržky. Každopádně se mi hrozně líbí, Kristen je tam vážně nádherná, jak jsem řekla, ten svetr fakt žeru, myslím, že jí to neskutečně slušelo:)
* * * * * * * *
Another interviews. Actually it's one main interview and two short parts which are missing in the main one. Or I don't know, I did not find it like a complex video, so I have for you these three. I hope you'll like it. It's interview for E! News with Jason Kennedy, and I love her there, she's so beautiful, like I said, the sweather is gorgeous.




4 komentáře: