neděle 4. listopadu 2012

Gallery update 8.5: Conference of 70th Golden Globe Awards's 'Cecil B DeMille' Award

Dneska jsem uložila tolik fotek, že jsem jich snad ani za jeden den víc uložit nemohla. Ne kvůli výkonnosti počítače, ale výkonnosti mojí, protože z víc fotek už by mi fakt hráblo :D Ale teda nehrabe mi jen z ukládání fotek, ale i z toho věčnýho hučení mý rodiny a televize. V mym pokoji neni signál na net... tekže musim vysedávat v obejváku. Jenže tady furt něco vyhrává, furt se tu něco řeší, nebo vždycky někdo přijde a pustí si televizi a nezajímá ho, že já se třeba snažim dělat něco důležitýho. A když už se o tohle někdy v životě snažim, tak mi fakt nepomáhá, že tu celej den hrajou Beatles a už tuplem mi nepomáhá, že se tu táta kouká nejdřív na formuli, pak na tenis a pak na Neuvěřitelného Hulka. Jako já mám Marvelovky ráda jo, ale zaprvý ne od půlky a zadruhý mi fakt vadí, že tu ta televize řve celej den, pak jí nechaj zapnutou a odejdou někam do háje. Ne tati! Opovaž se ten ovladač vzít do ruky! Uf, zas ho položil. Asi se odstěhuju:D No, momentálně jsem fakt nakrklá na celou rodinu, dá se říct:D ale uložila jsem spoustu fotek, tak je teď taky zveřejním. Nejdřív 67 fotek z předávání cen, kde Kristen spolus s Mentalistou <3 Simonem Bakerem předávají ocenění za celoživotní přínos Judi Foster. Kristen s Judi hrála ve svém prvním velkém filmu jménem Úkryt. Ona sama na to řekla: "Tohle je pro mě velice výjimečná chvíle... byla dlouho důležitou součástí mého života a myslm, že Simon a já jsme velmi nadšení z toho, že můžeme předat toto ocenění." Volně přeloženo, samozřejmě. Už to zase zapnul, já ho snad dneska fakt zabiju. No nicméně pro ni to skutečně musel být speciální moment. Moc jí to tam slušelo:) a jsem ráda, že vybrali právě ji a Simona, kterého já jako mentalistu naprosto žeru:D
* * * * * * * * * * * *
I saved sooooo much photos today and I almost freaked out! Not just because of saving photos. Especially because of the fact, that I don't have internet in my room, there is terrible signale. So I have to be downstairs in the living room where still plays some music or TV and I am freaking out! I hate it. I like silence. Or some pretty songs. I love movies, but when I want to do something else and important, The Incredible Hulk does not help with that. And Beatles do not too... anyway except the fact, I'm mad at whole my family:D I saved many photos. So I have for you two articles with these photos. The first one is from Conference of 70th Golden Globe Awards's 'Cecil B DeMille' Award, where Kristen with The Mentalist - Simon Baker - were presenting a price for Judi Foster. Kristen told about that this: "This is a special moment for me... she's been really important in my life for a long time and I think Simon and I are really thrilled to make this announcement." She played with Judi Foster in her first big movie - Panic Room, so for her it was really special. And she looked very nice. And I love the fact the second one was Simon, because I love him so much :D Enjoy photos:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. Jo Simona taky zbožňuju ♥ Je naprosto úžasný! A Kristen tu vypadala fakt překrásně :) A jsem ráda, že Jodie předala cenu právě ona! Vybrali ji skvěle :)

    OdpovědětVymazat