čtvrtek 15. listopadu 2012

Gallery update 9.4: The Twilight Saga: Breaking Dawn - part two London Premiere

Ahoj lidi, jak se dneska máte? Já mám poslední dobou furt takovou blbou melancholickou náladu, za kterou se omlouvám, ale pořád jsem s tim nedokázala nic udělat. Jsou tu prostě určitý věci, který mě nutí mít blbou náladu a nevim, jak to mám změnit. Holt to budu muset nechat být a ono to snad přejde. Procházím takovou menší osobní krizí. Nicméně mám pro vás teď 68 fotek z Londýnské premiéry Twilight ságy: Rozbřesku 2, která se konala včera, 14. listopadu 2012, a fotky už taky byly včera, jenže jsem přišla děsně pozdě, takže už jsem je neukládala a uložila jsem je dneska spolu i s těma z Madridu a tak. Kristen to tam slušelo, ale... no nevím, ten model sám o sobě je zajímavý, ale nemůžu se rozhodnout, jestli se mi spíš líbí nebo spíš ne...:D Připomíná mi ty šaty, které měla na premiéře Sněhurky a lovce, akorát, že tentokrát to nejsou šaty, ale overal. No... jako je to rozhodně originální a svým způsobem to vypadá skvěle, ale je to něco, co bych si já na sebe nevzala, ani kdybych na to měla postavu...:D
* * * * * * * * *
Hi guys, how are you today? I have pretty bad mood everyday since the start of this week, I am sorry about that, but I was not able to do something with it yet. Some facts are forcing me to have exactly the mood I have. I go through some kind of personal crisis. Anyway, I have for you now 68 photos from London premiere of The Twilight saga: Breaking Dawn - part two which was yesterday on November 14, and photos were yesterday, but I came home late, so I didn't have time to save them. Kristen has got there... very.. interesting model. I liked that, but... it's... extraordinary. Original, deffinitelly. It reminds me that dress she had on Snow White and the Huntsman premiere, but now it's not dress but overal. I did not decide if I like it more than I don't like it... :D I think she looks nice, but in the same time, I would never ever wear something like that even with a body that Kristen has... :D Well, enjoy photos.
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. Mně se ten její outfit líbil, i nalíčená byla krásně. jen vlasy mohla nějak svázat... Hlavně mi to přijde celé lepší, než jak vypadala na premiéře v LA...

    OdpovědětVymazat
  2. Já si taky říkala, že je to hodně podobné tomu, co měla na premiéře Sněhurky Máme stejné myšlení! Ale jinak jí to tu moc slušelo! Nejvíc se mi líbí ale její make-up a účes ♥

    OdpovědětVymazat