pondělí 26. listopadu 2012

Gallery update 9.9: Breaking Dawn 2 - New promotional photos

Tenhle blog má vlastně dvoje narozeniny. Jedny v den, kdy byl tenhle blog založen, což už se dost blíží, no a ty druhý narozeniny jsou v den, kdy jsem to tu oficiálně otevřela svojí welcome message:D kterou jsem zveřejnila 27. ledna. Takže to je ještě relativně daleko.. no, nejsem si jistá, které bych měla slavit, takže zkrátka budu slavit obojí :D No ty první jsou celkem blízko, takže musím vymyslet něco speciálního, snad z toho udělám zábavný den:D a hlavně na to snad nezapomenu... :D No nic, teď mám pro vás 5 nových fotek z oficiálního promo shootu k Breaking Dawn 2. No, všechny se mi nelíbí, ale některé jsou celkem fajn. Jen mi přijde, že jsou až moc umělé. Ale i tak jsou některé celkem pěkné.
* * * * * * * *
This site has got actually two birthdays. One is on the day that it was founded and the second birthay on the 27th January, the day, when I officially opened this site. So I am not really sure when I should celebrate it. I will probably celebrate both:D So first are pretty close. I have to think about that deeply, I have to figure out something really good for that day. Anyway, now I have for you 5 new photos from the Breaking Dawn - part two promotional photoshoot. I acually don't like all of them, but some of them are beautiful.
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů: