pátek 9. listopadu 2012

Gallery update 8.9: Late Night with Jimmy Fallon

Ahoj lidi. Jak se máte? Já jsem děsivě unavená. Ale ani ne jako na spaní, ale prostě úplně mimo a znavená. Možná, že jsem prostě jen znechucená životem, ale mám pocit, že bych dokázala prospat celej den. Možná, že jsem nemocná. Hm, psychicky... mám ten dojem... Ale ne, fakt nevím, proč mám zas takovouhle náladu, ale nemůžu si pomoct. No dneska jsem uložila nějaký fotky, tak snad stihnu víc jak tohle. Jsem fakt mimo. No tyhle jsou teda z show Jimmyho Fallona, kterýho sem si asi spletla s Kimmelem... já si totiž nepamatuju, kterýho to nemusim :D Každopádně tam byla ve středu a moc jí to slušelo, ale jak už jsem řekla, ten make-up se mi moc nelíbil. Ale teda v té hře na konci byla rozkošná :D jak se vztekala:D Kouknout se můžete here.
* * * * * * * * *
Hi guys. How are you? I am fucking tired. I would be able to sleep whole day. I'm maybe ill. Or I am just sick of life. That's quite possible. I'm sorry about this depressive mood, but I can't do anything with it. Maybe I have a psychical problem. Or I just have a feeling that I have. Well, I have for you some articles today. First are photos from Jimmy Fallon's Late Night, where Kristen was on November 7, 2012. She looked very nice, I love that dresses, but I don't think that make-up she has on her eyes was the best choice. But still, she looked amazing and she was so cute, when she was playing tha game with Fallon. You can watch full interview here.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář: