pondělí 26. listopadu 2012

Gallery update 9.8: Breaking Dawn - part two: Berlin Press Conference

Ahoj ahoj ahoj. Chtěla jsem tyhle fotky zveřejnit už včera, ale nějak mi nakonec nevyšel čas. Omlouvám se, že tu na to posledních pár dní trochu kašlu, ale nějak zkrátka ta nálada nebyla. Ale blíží se první narozeniny blogu, tak se musím napravit. Připadá mi to jako včera, co jsem to tu zakládala:D No nic, mám čas teď. Teda nemám, ale udělala jsem si ho. Poslední dobou jezdim na baterky, moc nespim, vstávám brzo, usínám ve škole, spíš přežívám než že bych si užívala života, ale tak dá se no. Jsou to fotky z Berlínské konference. Je jich jen šest, ale jsou pěkné, jen jich nebylo tolik zveřejněných no...
* * * * * * * * * *
Hi h hi. I wanned to publish these photos yesterday but I couldn't make it, I didn't have enough time, even if I thought that I will have. But I have time today. Actually, I don't, but I can do some things later. I have for you now just six photos from the Berlin Press Conference, but pretty nice, I like them. But they just didn't publish many photos. I will save some more if I find them. Enjoy photos:
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář: