neděle 25. listopadu 2012

Breaking Dawn - part two: Press Conference in Berlin (November 16, 2012)

Ahoj lidi, jak se máte? Neměla jsem o víkendu moc čas, takže se omlouvám, že jsem včera nic nenapsala, ale dneska pro vás pár věcí mám. Teda pár, slovy dvě:D možná vymyslím ještě něco dalšího. Jsem hrozně nadšená z toho posledního dílu Twilight ságy, takže jsem si ho stáhla z uložto a nejspíš se na něj dneska večer podívám znova. No, teď mám pro vás něco, na co jsem neměla čas, když těch novinek bylo tolik. Je to video z tiskové konference v Berlíně z 16. listopadu 2012. Bože ten čas utíká tak rychle, přijde mi, že to bylo včera a už je to skoro dva tejdny, fuj. No, vzhledem k tomu, že teď se objevujou hlavně drby a candids fotky, tak to mám čas konečně trochu dohnat. Takže se koukněte, pokud jste to ještě neviděli, je to super video:)
* * * * * * * *
Hi guys, how are you? I've been busy this weekend, so I am sorry I didn't write anything yesterday, I have for you something today. I am so excited about the last part, so I downloaded it today from uloz.to and I will probably watch that in the evening, but now, I have for you something from ten days ago, but I didn't find time to publish that yet and because the only news about Kristen are rumours or candids photos, I have that time now. I have for you video from Breaking Dawn - part two press conference. I love it:) Kristen is there great, enjoy:

5 komentářů: