pátek 9. listopadu 2012

Kristen at Live with Kelly & Michael (November 7, 2012)

Nooo, rozhodla jsem se dneska zveřejnit víc jak tři články:D Takže mám pro vás další dva, z toho jeden je teda fotka dne, ale tenhle je ten pořádný :D mám pro vás totiž videa ze show Live s Kelly a Michaelem, kde byla Kristen předevčírem, ve středu 7. listopadu. Nejsou v příliš vysoké kvalitě, ale lepší jak špendlíkem do oka:D je to rozhodně lepší než nic :D Nicméně jak už jsem říkala, moc jí to tam sluší, líbí se mi ty šaty, je tam skvělá:) no samozřejmě mluví o Breaking Dawn a tak, ještě aby ne, když to celý dělá k propagaci tohohle filmu :D takže se určitě koukněte, stojí to za to:)
* * * * * * * *
Weeel... I decided to publish more than three articles per day, so I have for you another two. One is photo of the day :D but this one is real article:D So, I have for you videos from Kelly and Michael's show. They are not in very good quality, but it's better than nothing. And it's not as bad. And I love it. Like I said, I love that dress, I think, she looks gorgeous. Well, they are talking about Breaking Dawn, that's for sure... she's doing all this for promoting Breaking Dawn, sooo... watch that, it worth it:



1 komentář: