středa 7. listopadu 2012

And if we die, we die together!

DONE! Well... not exactly... but...

Ahoj ahoj ahoj. Jak se máte moji milovaní? Já se mám celkem dobře, vlastně se mám celkem super:) Škola byla sice úmorná a já se málem utopila v množství vody, který jsem dneska vypila, ale v půl šestý jsem šla darovat plazmu:D Teda spíš kolem tři čtvrtě, protože měli trochu spoždění, ale bylo to fááákt dost hustý :D Ten přístroj je fascinující. Když jsem překonala ten fakt, že mi z těla proudí bůh ví kolik krve, odděluje se od ní plazma a zase se mi vrací do těla a překonala jsem prvotní nevolnost a slabost:D přišlo mi to najednou celkem fajn... no ani nevím, jestli jsem říkala, že mě tam nakonec vzali na registraci. No každopádně vzali :D

Teď jsem si tam sedla na takový podivně tvarovaný dárcovský lůžko a sestra vytáhla jehlu. Já jen zděšeně vytřeštila oči, protože byla fakt velká:D Takhle velkou jehlu jsem snad ještě neviděla:D no a pak mi ji vrazila do ruky. Ale já to vůbec necejtila, oni to prostě uměj, vůbec to nebolelo... vlastně spíš můžu říct, že jsem to fakt ani necejtila, jak to šlo hladce. Pak tam přidělala hadičku a začla tam proudit moje krev. No prostě docela hustý :D jako koukat se na ty použitý hadice, který vyhazovali, to byl fakt humáč jo:D z toho mi bylo trochu nevolno, ale můj přístroj s mojí krví mě fascinoval. Jsem to tam celou dobu sledovala, no ten kluk vedle mě si musí myslet, že jsem buď celou dobu civěla na něj, nebo že jsem úplně šiblá, že se na to můžu koukat:D nicméně mi to překvapivě nevadilo. Jediný, co mi vadilo bylo, že bylo puštěný Óčko, kde pouštěli fakt samý příšernosti, až na jednu teda, což byla Neutron Star Collision od Muse i s klipem... k Zatmění:D a jako všude tam krev a oni pustěj klip se Zatměnim? A o deset minut pozdějc ukázku na poslední Rozbřesk? Kdybych se mohla víc hejbat bez toho, abych riskovala vytržení jehly z ruky, tak bych fakt chytla dost záchvat smíchu:D

Nicméně po té, co mi teda odebrali dost plazmy, mi to všechno sundavala a že prej, ať si to držim pořádně, ať to nekrvácí... tak jsem to držela, ona, že mi to zalepí, tak mi to zalepila, jenže se jí tam ta vata posunula a teď to celý proteklo ajá začala krvácet :D jako fakt paráda mimochodem:D má štěstí, za mi to nezaprasilo kalhoty, jsou čerstvě vypraný :D No, tak teda hned jéžiš jéžiš, že se omlouvá a převázala mi to teda:D no já se teď fakt bojim to sundat, abych nevykrvácela a to nepřehánim, protože mi to vážně teklo celkem hodně:D Ale byla jsem jinak fakt v pohodě... trošku unavená a malátná, ta ruka se rychle unaví a trochu bolí to zavázaný, páč ten vpich byl hlubokej a mám to hodně utažený, ale jinak fakt pohodička. Jsem se toho vážně bála a řikala si, že to určitě bude hrozně bolet a že mi bude blbě a že už tam nikdy nepůjdu, ale vůbec. Rozhodně jdu znova. A půjdu darovat i tu krev, páč sice to nedělám pro ty peníze, i když se hoděj... dělám to pro dobrou věc, abych pomohla, ale přece jen... mám blbej pocit, že za to platěj no. Jako jo, budou Vánoce a hodí se to a tak, ale já si pak připadam trochu blbě, že si každej řekne, že to dělám pro ty 400, i když to není pravda. Tolik jsem bojovala za to, abych mohla darovat a dostala povolení, tak chci darovat i něco, z čeho nebudu mít fakt vůbec nic, kromě dobrýho pocitu, protože ten je to nejdůležitější:)

Angie.

3 komentáře:

  1. Jů, to je od tebe hezké, že chceš darovat i krev. Já dřív chtěla jít darovat plazmu, ale zdravotníci to nedoporučují, protože si tím můžeš rozhodit vnitřní prostředí... a toho jsem se zalekla, protože ve zdravotnictví makám a něco pravdy na tom bude. Krev, to je něco jiného... ale bála bych se, že mi bude zle

    OdpovědětVymazat
  2. To je bezva, že jsi jí nakonec darovala:) A že zrovna pouštěli klip se Zatměnim a upoutávku na Rozbřesk je vážně srandovní náhoda:) Jinak mě by asi ta krev trochu vadila, doktorkou bych být nemohla!

    OdpovědětVymazat
  3. Vidíš, jak ti to hezky vyšlo ... Obdivuji tě, já se sice tolik jehel nebojím, ale i tak

    OdpovědětVymazat