pondělí 12. listopadu 2012

Včera jsem byla zastřelena. Ale přesto žiju.

Nebojte, pořád ještě žiju, ačkoliv se tak úplně necejtím.
Poslední dva dny jedu na energy drincích a na kafi. Dneska se musím pořádně vyspat.
V sobotu jsme byli na chatě, takže zabitej den... sbírala jsem tam jabka, a po té, co jsem nabourala auto o lampu po cestě z chaty až domů, jsem už nějak neměla náladu nic přidávat, takže se tímto omlouvám :D Vezmu to asi od začátku. Byli jsme na chatě, protože ta je v hroznym stavu, co umřela mámina teta, která se tam o tu zahradu vždycky starala. Zarostlo to tam a my se to teď snažíme dát do pucu. Což se skládá z prací typu: sekání trávy, hrabání trávy, hrabání listí, sekání stromů a křoví a sbírání popadanejch jablek a tak... já samozřejmě sbírala ta jabka... nejhorší, co může bejt... sbírat ty hnusně zhnilý černo-hnědo rozplizlý jabka prolezlý všim možnym. Vyběh tam na mě z jednoho pavouk a asi deset minut sem nebyla schopná vůbec ničeho, jen jsem stála asi pět metrů od místa, kde byl, a klepala se v panickym záchvatu :D
Každopádně někdy kolem půl čtvrtý sme zas jeli domů a řídila jsem já... až domů.. pohodička, klídeček, po dálnici 130 km/h, hlavně, že sem tvrdila, že víc jak 80 nikdy nepojedu :D Ale když vás předjede DODÁVKA, tak vás to trochu vyburcuje :D no... každopádně jsem prej jela krásně, no trochu mi to zkazil fakt, že jsem nabourala do lampy :D :D :D
......no dobře, sem DEBIL! :D
Zajížděla jsem na příjezdovou cestu, no táta mi řek, že už můžu jet... no sem jela... a zrcátko minula asi o půl cm, ale zadní dveře vzaly bokem lampu... hm. No. Tak sem se totálně složila, rozbrečela jsem se a zhroutila ve svym pokoji :D ale co přišel táta a řikal, mi, že to se stane, ať nebulim a smál se mi a vyprávěl, kam kdy naboural on, tak už se tomu tak nějak směju taky. Ale furt mám výčitky. Táta to musel vzít na sebe, protože já to auto oficiálně řídit nesmim, jelikož je firemní. No, táta je sice spolumajitel tý firmy:D ale pojišťovna by s tim mohla mít problém. Ale jako je to jen škrábnutý, teda víc škrábnutý, spíš odřený, ale jako v pohodě... ale stejně... :D sem si zkazila den :D

No a včera? Dostanu se k tomu ilustračnímu obrázku:D
Vstávala jsem v pět ráno. A proč? Protože jsem šla s pár lidma ze třídy na paintball:D Byla to fakt prča, ale to vstávání bylo hrozný. No hned první rána, kterou jsem koupila, byla do hlavy. Takže kromě toho, že sem měla celej den upadlaný a zelený vlasy:D tak tam mam pořádnou bouli, protože to faaakt dost bolelo. Ale jako kdyby to nebylo tak drahý, tak chodim častějc. Bylo to super. Dokonce i s některejma lidma, který úplně normálně nemusim no. Ale ta hlava mě boí ještě teď a na ruce, ze který mi brali tu plazmu, se mi udělala taková velká modřina, asi že jsem ji moc namáhala, nebo nevim :D Každopádně pak jsem šla ještě s pár jinejma lidma do čajky... a přišla jsem domů úplně vyřízená. A jsem vyřízená i dneska, protože do školy jsem vstávala v šest a přišla domů asi v půl osmý, protože jsem měla italštinu. Asi ve dvě jsem vypila energy drink, abych byla aspoň trochu použitelná a asi před hodinou jsem měla kafe, ale je to spíš horší, protože jsem zaprvý furt úplně mimo a nepoužitelná a zadruhý je mi ještě blbě od žaludku :D takže fakt bomba. Myslim, že SHOCK už nikdy pít nebudu, je mi fakt zle :D fuj... myslim, že jestli někdy umřu na rakovinu, tak na rakovinu žaludku :D já vím, že z tohohle bych si prču dělat neměla:D ale fak si ho ničim... a to že dost. No, nicméně chci zveřejnit dneska aspoň jeden článek kromě tohohle, tak snad se k tomu dostanu ještě před tím, než usnu nebo se pozvracím:D
Tak pac a pusu.
Angeliqueeee.:)

1 komentář: