středa 7. listopadu 2012

On The Tonight Show with Jay Leno (November 5, 2012)

Ahoj lidi. Jak se máte? Já celkem fajne, ale trochu mám strach ze zítřka, píšeme dva testy :/ a pak jsem taky trochu naštvaná. Ale zároveň jsem i štěstím bez sebe, že jsem mohla darovat plazmu a přežila jsem to:D Naštvaná jsem na našeho angličtináře, protože nám dává stupidní úkoly. Jeden kluk tak za to, že kecal, dostal trest... 10 minutová prezentace na téma, jaké si vybere. No a on proto, že ten den, co to měl mít, už měl referát na jednu knížku na češtinu, tak vlastně udělal tu samou prezentaci, akorát, že v angličtině. A náš angličtinář nedbaje faktu, že to byl trest, byl nadšen z toho, jaký to byl skvělý nápad a zadal nám to všem. Jupííí... no já jsem to neudělala. Vyrala jsem se v neděli na to, no on byl naštvanej v pondělí, že to nemáme... jenže já to brala jako děsnou buzeraci, stejně jako všechno, co nám poslední dobou dělá. Je protivnej a nemožnej. No, takže jsem teda měla ten book review dneska, asi na 3 minuty teda... no měla jsem to napsaný, ale tak malym písmem, že jsem to nepřečetla, takže jsem to řikala celý z hlavy a zapomněla říct nejmíň milion důležitejch věcí, takže to byl fakt zas trapas... teda nebyl, fakt nebyl, ani mi to tak nepřišlo, ale prostě jsem trochu naštvaná sama na sebe, že vim, že můžu tyhle věci udělat líp, ale pokaždý to poseru:D No nic. Mám pro vás teď naprosto perfektní rozhovor s Kristen. Byla totiž 5. listopadu v The Tonight Show s Jayem Lano. Hrozně moc jí to tam slušelo, ty šaty jsou totálně perfektní, ale o tom se ještě zmínim u fotek. Mluví tam o všem možném. O konci Twilight ságy, o tom, co jí bude chybět na hraní Belly, o tom, co má v plánu do budoucna... hele víte co? Já to viděla, fakt jsem to viděla, ale jsem líná vypisovat všechno, o čem se bavili, tak si to prostě pusťte:D Jen to poslední video už je oficiálně rozhovor s Daxem Shepardem, ale protože spolu hráli ve filmu Zathura, tak se tam chvilku baví spolu a o tom:) jinak tu animaci jsem vám sem dala, protože v tom prvním videu je rovnou rozhovor, ne ten příchod. Jestli jsem ho ted nějak nepřeskočila:D
* * * * * * * * * *
Hi hi hi guys, how are you? I am fine, but quite afraid of tomorrow and quite angry, but happy for that I made a good thing and I donated plasma, like I was writing in the previous article. Angry, because I've had a presentation about a book I've read and it was like a... punishment for everyone, because one guy, he was rude in the lesson, he was still talking, so our teacher told him to do a special home work... and he decided to present a book, because he was supposed to present this same book on Czech language classes:D which was funny, because we all already heard that previous lesson. Anyway, it was as good that he decided to give this to all. And I just did not do it on Monday. Because I was angry, that he gave something like that to us when we have such a lot work with other classes... and he was mad at me, and mad at all people who did not have it. So I had it today and I had it written, but it was written by such a small letters, so I could not read it! So I didn't even say some important things I wanted to say. It was embarassing... actually, it was not, just a little, but I am mad at myself. Anyway, I have for you web links to an amazing interview. Kristen was on Nobember 5th on The Tonight Show with Jay Leno and it was awesome! She talks about a Twilight ending, about what she'll miss about that, about Bella, etc. about next projects, about everything, you know what? Watch that by your own! :D I've watched that, really, but I am kind of lazy to write every single thing what about she talked. But, in the last part, is Dax Shepard, who played with Kristen in Zathura, so they are talking about that a little bit. Sooo... Ït's not on youtube, so...:

PART 1 - - - PART 2 - - - PART 3

1 komentář:

  1. Ten rozhovor se mi hrozně moc líbil ♥ Kristen zde byla naprosto parádní! :)

    OdpovědětVymazat