pondělí 19. listopadu 2012

Jedno sojový latté. Aneb jak hrozný musí bejt žít bez laktózy.

Hi guys, what's up?
Poslední dva dny jsem byla trochu busy. Zaneprázdněna jsem pořád. Nemám vůbec náladu na blog, nemám náladu na nic. Do středy se musím rozhodnout, z čeho budu maturovat, a já tak nějak pořád úplně nevím... Takže se omlouvám, že tu teď moc nejsem a neobíhám, ale nějak nejsem ve své kůži. A úplně nevím, za jak dlouho budu, ale jsou prostě dny, kdy mi blog pomáhá se trochu odreagovat, ale dneska rozhodně ne. Třeba minulý týden jsem se nějak tak zabrala do toho ukládání, že mi to tak nepřišlo, ale dneska mám zase náladu, to vám teda povím. Kdybyste měli maturovat, a měli jste na výběr z dějepisu, společenských věd nebo hudebky:D, z čeho byste maturovali? Máma řikala, ať si vezmu něco, co by mi k něčemu bylo třeba při příjmačkám, jenže já nevim, kam jít, takže nevim, co se mi bude hodit, tudíž je to stejně fuk :/ mám ještě den. Zítra si to pořádně rozmyslim a ve středu ráno tam dojdu...:/ ach jo, hrábne mi z toho...

Jsem takovej celkem zvídavej člověk. A protože jsem zvídavej člověk a taky částečně proto, že jsem jeden čas měla podezření, že bych mohla bejt alergická na laktózu, no vlastně to není tak dlouho, tak jsem se dneska rozhodla trochu experimentovat. Před italštinou si vždycky kupuju kafe a jelikož toho zvídavého člověka v sobě prostě nezabiju, objednala jsem si soyové latté. Chtěla jsem vědět, jak to chutná. A také jsem chtěla vědět, jak se na lidi, co pijou sojové mléko koukají v kavárně. Ta holka, co mi to objednávala, se tvářila úplně normálně, nevím, jestli si myslela, že jsem pošuk :D nebo jí napadlo něco jinýho, znát nic nedala. Jen ta, co mi ho vařila vypadala trochu znechuceně, když tam to sojový mlíko lila:D Nicméně jsem se nehodlala nechat znechutit taky, vzala jsem si své sojové latté s sebou a zamířila na metro. Cukr si dávám jen do velkýho kafe, tohle bylo malý a navíc plný mlíka, takže jsem si nedávala... ale musím říct... že to bylo fakt dobrý. Vážně mi chutnalo a nebylo mi po něm blbě, jako mi bejvávalo z normálního cappuccina... Ale chutnalo mi to. Jako mělo to takovou zvláštní chuť, ale já fakt čekala, že to bude hnusný, ale vůbec! Asi si ho budu kupovat častějc :D Nechtěj za to žádnej příplatek a možná mi skoro chutná víc jak to normální latté a k tomu mi z něj neni divně :D Miluju kafe, nežiju bez kafe, netušila jsem, že mi bude chutnat se sojovym mlíkem, ale chutnalo. Zajímavý poznatek dne:D Ale jinak musí bejt fakt hrozný, když člověk nemůže jíst nic, v čem je laktóza, mléčný výrobky, nic, prostě děs. Já, která nejim šunku, žiju prakticky na sejrech a na jogurtech, co se třeba takovejch svačin týče, bych to asi fakt nezvládla.

Druhý zajímavý poznatek dne.
Asi zůstanu nadosmrti na ocet.
Ale tak co, nebudu jediná na světě.
Nebudu to tolik hrotit... jen je to trochu na nic:/
Ale mám teď větší problémy, takže...
Ach jo...
Angie.

1 komentář:

  1. mas pravdu nebudes jedina :) muzem zalozit klub :)
    ja kafe nepiju, takze nevim vo co go:)
    a z jakyho videa je ta animace Toma?

    OdpovědětVymazat