sobota 17. listopadu 2012

Gallery update 9.7: The Twilight Saga: Breaking Dawn - part two Berlin Premiere

Ahoj lidi. Zrovna jsem před chvílí slyšela písničku od Nikky Reed a Paula McDonalda, kterou nazpívali pro Breaking Dawn 2 a musím říct, že je fakt moc pěkná. Ti dva jsou spolu tak sladcí :D občas až moc:D pak vám ji sem hodím, je skvělá:) Ale dost mě to rozesmutnilo, skoro jsem se rozbrečela. Twilight sága byla součástí mého života hrozně moc dlouho a mě strašně mrzí, že už je konec:( pravděpodobně, pokud nenatočí nějaký sequel. Je to takové smutné, každý rok jsem se měla na co těšit... každý rok jeden díl Harryho Pottera a pak jeden díl Twilight ságy.. nejdřív skončil Harry a teď už je konec i Twilight. Je mi z toho smutno. Vím, že dvdčka budou pořád a knihy taky, ale už to prostě nebude ono. Tyhle všechny akce už se nebudou opakovat. No, teď mám pro vás fotky z asi poslední premiéry v Evropě, kde byli Kris, Taylor a Rob a to konkrétně premiéra v Berlíně. Kristen tam vypadá míň unaveně jak na těch předešlých akcích, vlastně mi přijde, že má celkem dobrou náladu a hrozně jí to sluší:) ty šaty jsou skvělé, seknou jí, jsou fakt parádní :) a ty boty co měla? Sice nechápu, jak v tom někdo může chodit, ale ty jsou naprosto perfektní :D
* * * * * * * *
Hi guys. I've just heard song by Nikki Reed and Paul McDonald for Breaking Dawn part two movie and it made me cry, that it's over. It was such a huge part of my youth, of my life, and now it's over. I will miss all this stuff... yeah, I know, I'm saying, that it's too much photos to save etc, but I love it. And I will miss that. Anyway, I have for you today photos from probably last Europe premiere where were Kristen, Robert and Taylor with the director of Breaking Dawn movies - Bill Condon. Kristen looks there deffinitelly more excited than on two previous events. And she looks gorgeous, I love that golden dress, really. Enjoy photos, they are awesome:)
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

9 komentářů:

  1. Jsem v soutěži o NEJOBLÍBENĚJŠÍ CELEBRITU s PATRICKEM DEMPSEYM tak prosííím HLASUJTE DÍKY http://fansite-of-tvd.blog.cz/1211/sonc-5-kolopromin za reklamu ten hlas fakt potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tady se mi Kristen líbila ze všech premiér úplně nejvíc! Vypadala velice elegantně :) A to mně ještě stále nijak nedochází, že je úplný konec... nejsem plná smutku... Ale ono to příjde příští rok, až si uvědomím, že už na žádný další díl do kina nepůjdu :(

    OdpovědětVymazat
  3. Moc to Kristen slušelo :) a podle mě bude další dobrá sága :))

    OdpovědětVymazat
  4. Normálně brečím :( Ach,jak mi to bude chybět,přesně jak jsi psala asi bude málo pravděpodobné,že se takto zase sejdou :// Už teď mi to chybí :(

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadala kouzelně!! tentokrát to moc slušelo všem. Rob měl parádní oblek a Tay měl suprovní boty!

    OdpovědětVymazat
  6. Čau, zapísal som sa ti do wanna be affiliates ? Dúfam že ma zobereš, jak áno prosím napíš mi na blog :) Dík

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj!
    Chceme ti oznámiť, že Yolu, kde sme stránku vytvorili, prerábajú. Čo znamená, že sa nevieme dostať na stránku. Preto dávame pozastavenie. Nevieme však do kedy to bude trvať, vlani to boli 3 dni.
    Prosíme ťa, aby si nás nevymazala spomedzi Affs.
    Ďakujeme :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vizerali spolu proste úžasne! A Kristen mala nádherné šaty ♥

    OdpovědětVymazat