sobota 1. prosince 2012

Layout no. 5

imagebam.com
Since: 16th September 2012
Till: 1st December 2012

Ahoj lidi, jak se máte? Já celkem dobře, jen mi není moc dobře:D Znáte to, měsíční problémy a ještě k tomu možná i malilinko kocovinka:D Nicméně jsem včera začala a dneska jsem dodělala nový design, protože - ačkoliv jsem ten předchozí měla ráda - strašil tu už od 16. září, takže mě zkrátka už nebavil. No on ten nový není zase tak jiný, ale je takový víc zimní. Ta červeno-růžovo-nějaká je tam zase no, já se jí nezbavím, ani kdybych chtěla, já prostě miluju červenou a barvy jí podobné, pokud to zrovna není úplně růžová :D Tak doufám, že se vám líbí, mně celkem dost.
* * * *
Hi guys, how are you? I'm fine, but quite sick...:D you know, every month it's the same :D Anyway, I started to do a new design yesterday, so I finished it few moments ago and here it is. I hope you like it:) I liked the previous one pretty a lot, but it was here since 16th September, it was a loong time, so I decided to change it. I think this one is quite good, more winter, there is that "red" color again, and my pretty little owl :D it's just me.

7 komentářů:

  1. Mně se nový layout hrozně moc líbí! Ty popisky jsou naprosto úžasné ♥
    Jinak, Pád jsem taky četla, ale nedočetla jsem ho, protože mi tak pak taky po půlce přišlo o ničem a jako blbost... Hold jediný pořádný fantasy knížky jsou asi jen Vampýrská Akademie a Twilight sága

    OdpovědětVymazat
  2. Dessing se ti moc povedl! mě se líbí a taky mám ráda červenou

    OdpovědětVymazat
  3. layout se mi moc líbí. Zvolila jsi do pozadí podobné barvy jako posledně, a tak to není výrazná změna, ale jde poznat, že je zimní Moc krásný!

    OdpovědětVymazat