neděle 9. prosince 2012

Kristen confirmed that she'll have part in 'Focus' movie

Ahoj lidi. Mám pro vás skvělou zprávu! Nechtěla jsem o tom mluvit, dokud to nebude jisté, no teď už to jisté je, takže o tom mluvit můžu. Kristen potvrdila HuffPost Entertainment, že bude hrát ve filmu "Focus", kde bude po boku Bena Afflecka. "Můžu tyhle domněnky potvrdit," řekla Kristen. "Je to komedie. Jsem z toho vážně nadšená. Natáčet začínáme v dubnu." Ben Affleck sám řekl, že doufá, že si Kristen tuhle roli zahraje, protože je úžasná:). Kristen také řekla, že nemá v plánu žádné další projekty do dubna v plánu nemá, ale ráda by se do nějakých menších projektů zapojila, protože duben je přeci jen ještě daleko. Tak co myslíte? Není to skvělý? Podle mě teda rozhodně je:) jen si moc nedovedu představit Kristen v komedii, ona většinou hraje v takových vážných filmech :D ale jsem zvědavá a těším se:)
* * * * * * * * * * *
I have amazing news for you. I didn't want to write about that before it will be for sure. But now it's for sure! Kristen has told HuffPost Entertainment that she joined the cast in a comedy 'Focus' where she will stands next to Ben Affleck. "I can confirm that rumor," she said. "It's a comedy. I'm really excited about it. We start shooting in April." Ben Affleck himself told, that he hope Kristen will take the role, because she's terrific (it means awesome or something like that). KStew also said, that she doesn't have any other projects until this one in April, but she would like to catch some, because April is kind of far away. Isn't that great? That she took a new role? I think, it is. I just can't imagine her in a comedy. She usually do such a serious movies (except Twilight saga:D). But I can't wait for this movie:)

4 komentáře:

  1. Já z toho mám hrozně velkou radost! Konečně uvidíme Kristen v dalším filmu :) A já bych ji v komedii moc ráda viděla Jen doufám, že nebude ten konec světa

    OdpovědětVymazat
  2. tá animácia je strašne pekná :)) a teším sa na film :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bena mám ráda, tak jsem na projekt zvědavá

    OdpovědětVymazat