pondělí 10. prosince 2012

Gallery update 10.6: On the Road - photoshoot for LA Times

Ahoj. Jak se máte? Ani jsem se nezeptala. Já se mám dobře, ale vážně hodně, hodně unaveně. Zase. A nebo pořád ještě? Ani nevím, já jsem poslední dobou unavená furt a nevím, co s tím mám dělat. Ani kafe ani energy drinky nepomáhají, je to trochu šílený a dost mi z toho hrave:/ :D Už jsem unavená z toho, jak jsem furt unavená :D No nic, mám pro vás další update galerie, tentokrát jsou to fotky dvě, je to nový photoshoot k On the Road a to pro LA Times, který byl nejspíš nafocen po jednom ze soukromých promítání, které proběhli v poslední době. No mně se ty fotky moc líbí :) je tam i Garrett Hedlund (love him!:D) a režisér filmu, jehož jméno si vždycky msím vygooglit, protože jsem blbá a nemůžu si nikdy vzpomenout:D Walter Salles, to je to jméno. Ne, nevzpomněla jsem si:D našla jsem si to :D
* * * * * * * * *
Hi. How are you? I didn't even ask. I am fine, just very, very tired. Again. Or still? I don't know. I just feel so tired all the time and I am so tired because of that :D Anyway, I have for you today another gallery update. Just two, but very beautiful photos from new On the Road photoshoot for LA Times with Garrett Hedlund and the director, whose name I always have to find on IMDB.com because I am stupid and I don't remember it:D Walter Salles, that's his name! :D Anyway, I like these photos, enjoy them:)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. Já jsem poslední dva dny taky hrozně unavená, měla jsem vystoupení s tanečním kroužkem a příšerně mě bolí nohy!! Jinak Kristen to tu moc sluší

    OdpovědětVymazat