pondělí 17. prosince 2012

Marcus Foster - I Was Broken

Ahoj lidi. Jak se máte? Včera jsem byla celej den pryč, jakože fakt skoro celej, když nepočítám asi dvě hodinky ráno, když jsem vstala:D takže se omlouvám, že jsem nic nepřidala. Dneska nemám moc náladu nic přidávat, protože jsem děsně unavená, ale přece jen pro vás něco málo mám. Tohle je první věc, kterou chci zveřejnit už pár dní, ale ještě jsem se k tomu nedostala. Je to trochu starší... asi rok zpátky, co se to poprvé objevilo, ale tenhle blog ještě neexistoval, takže jsem to nezveřejnila. Je to písnička, tedy přesnějí hudební video k písničce, která se jmenuj I Was Broken a nazpíval jí Marcus Foster. Kristen v tom klipu hraje... no... on to není příliš dějovej klip, ale je tam každopdně:D tak se určitě koukněte:) pamatuju si, že se mi sice líbila Kristen v tomhle klipu, ale ta písnička moc ne... ale to se teda zásadně změnilo. Zamilovala jsem si ji! Vážně, poslouchám i teď každý den, naprosto jí žeru, co jsem jí asi před tejdnem znova objevila, stala se jednou z mých nejoblíbenějších písniček:D Asi jedna z těch písniček, který člověk musí poslouchat několikrát, než se mu začnou líbit..:D
* * * * * * * * *
Hi guys. How are you? I was out whole yesterday so I am sorry I didn't write any article. Today I don't have mood for blogging actually, I am very very tired. But I have something. One is kind of old, but I totally forgot about that. It was released last year, but it was erlier than this blog wa opened, so I didn't publlish that here. But I found it few days ago... and I decided to publish it. It is a song. It's by Marcus Foster and it's called I Was Broken. Kristen plays in this official music video. I remember, that I liked Kristen there, but I didn't like the song... but now I fell in love with it when I found that this last week. I love it, totally, I listen that every day. I hope you'll like it:

8 komentářů:

  1. Myslím, že Kristen by se takových klipech mohla klidně objevovat častěji

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc za gratulaci a pochvalu :)

    OdpovědětVymazat
  3. super klip, Kris to tam svedčí, súhlasim, maala by si častejšie objavovať v takýchto veciach :)

    OdpovědětVymazat
  4. Klip je pekne spravený , Kris je tam nádherna :) Aj tak pieseň je pekná :)

    OdpovědětVymazat
  5. je hezká :) mohla by být v klipech častěji

    OdpovědětVymazat
  6. moc ji to tam slusi, ale jinak se me ten klip nelibi

    OdpovědětVymazat