neděle 2. prosince 2012

Gallery update 10.3: The Academy Of Motion Pictures Arts And Sciences


Ahoj ahoj ahoj, už jsem říkala, jak úžasná je ta hudba v Jesus Christ Superstar. Asi jo:D ale to je fuk... :D Prostě si nemůžu pomoct. No.. dneska jdu zase na Partičku, jo já vím, chodím tam nějak často:D ale prostě to tak nějak zas vyšlo, že jdeme znova:D A zase nevim, co si mám vzít sakra na sebe :D nemám nejmenší tušení. Když je někdo tak hezkej a hubenej jako Kristen, může si na sebe klidně vzít pytel od brambor, ale já mám poslední dobou, že vypadám blbě ve všem, takže zase nevim :D No nic, těším se, nebudu to řešit, něco si vezmu:D Překvapily mě fotky, které jsem našla na novém zdroji, který mimochodem musím přidat do credits. Netušila jsem, že se má Kris v blízké době na nějaké takovéhle akci objevit. Každopádně se účastnila předávání cen The Governors Awards na akci, která se celým svým vyčerpávajícím názvem nazývá
The Academy Of Motion Pictures Arts And Sciences, což jakýmsi mně neznámým způsobem souvisí s Academy Awards... mimochodem by mělo být brzy vyhlášeno, kdo je nominován na Oscara, tak jsem zvědavá :D Každopádně Kristen to tam hrozně moc slušelo, vypadala nádherně. Ty šaty, co měla, jsou od Talbota Runhofa a mně se moc líbí. Hlavně ten vršek. Jsou takové elegantní a perfektně jí padnou. Tak si užijte fotky, jsou super:

* * * * * * * * *
Hi hi hi. Did I already say how perfect is the music from Jesus Christ Superstar. Probably I did...:D Doesn't matter. I go to Partička today. Yeah, I know, again:D But I can't wait for it. But I definitelly don't know what to wear again:D It's madness:D How much I love word madness:D Anyway, I have for you today amazing photos from 1st December 2012 when Kristen was at The Academy Of Motion Pictures Arts And Sciences, it was forwarding of The Governors Awards, it is somehow connected with Academy Awards. She looked absolutelly amazing. I love that dress she has, it's by Talbot Runhof. It's very elegant and very beautiful. Enjoy photos:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

10 komentářů:

  1. Kristen se mi tu strašně líbí <3 Ty šaty jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kris vypadá dokonalo tie vlasy má užasne spravene aj šaty jej veľmi pristanu

    OdpovědětVymazat
  3. Kristen vypadala fakt krásně :) Ty šaty jí sedly! A já jsem na seznam nominovaných na Oscara moc zvědavá :) Doufám, že tam najdeme její jméno! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Kristen vizerala úplne úžasne, strašne sa mi páčia tie jej šaty :O ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Moc to Kristen slušelo, ty šaty jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadala skvěle jako vždycky:):)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadala fantasticky!! Krásné šaty měla

    OdpovědětVymazat