čtvrtek 6. prosince 2012

One year with k-stewart-fan.blog.cz

Ahoj lidiii!
Jak se máte? Já naprosto super:)
Teda ani né, ale tahle událost mi zvedá náladu. Dneska má totiž tenhle blog svoje první narozeniny!
Z mého malinkého miminka se stalo batole. Nemůžu tomu uvěřit. Je to jako včera, co jsem to tu nějakým pomatením smyslů založila a už slavím jeden rok. Zjistila jsem, že to nebudu přehánět s nějakeja oslavama, spíš sem dám třeba nějaká stará oblíbená videa nebo tak, ale nebudu to hrotit. Protože na to nemám čas, přišla jsem domů pozdějc, než jsem myslela:D ale každopádně jsem ráda, že tu aspoň jsem:) Ách jo, jeden rok. Hrozně moc chci poděkovat všem lidem, kteří sem za ten jeden dlouhý rok přišli. Jmenovitě to tu nechci rozpatlávat, protože by se třeba mohli někteří lidi urazit :D ale tak je jasné, o kom mluvím, ostatně ten seznam je v menu, takže není potřeba, že ano.

Přemýšlela jsem, jak mě vlastně napadlo, že si založím tenhle blog. Myslím, že to byla taková nějaká slabá chvilka po době, kdy jsem staré stránky strašně zanedbávala, protože už mě to prostě nebavilo tolik. Chtěla jsem zase nějaký blog, kam mi bude dělat potěšení přispívat každý den a nebudu to brát jako povinnost. Což jsem ani tolik nebrala, ale prostě jsem se nikdy nedokopala k tomu fakt psát každý den. A Kristen miluju, je to moje nejoblíbenější herečka a to myslím vážně, ačkoliv mám nějaké další v podobné úrovni oblíbenosti, tak v souvislosti s tim, jak ráda mám ty filmy, ve kterých hraje nebo hlavně asi v souvislosti s tou Twilight posedlostí je právě ona prostě někdo, o kom jsem schopná psát každý den. A jsem ráda, že jsem si tenhle blog založila a doufám, že i přes maturitu, vejšku a podobný, s ním oslavím ještě další roky:)

A kdy jsem se vlastně seznámila s Kristen?
Bylo to díky Stmívání. Bylo to na konci roku 2008, před Vánocema. V kině byla akce lístek za 50Kč... no a my sme měly jít s kámoškama a přebíhat ze sálu do sálu, abysme toho stihli co nejvíc. No mně bylo blbě od žaludku ráno, tak jsem šla až na odpolední představení. A to bylo děsnou čirou náhodou Stmívání, já o tom nikdy nic nečetla, netušila jsem, co to je... jenomže mi bylo 14 let... a já se do toho prostě zamilovala, naprosto! K Vánocům jsem dostala první knížku, někdy v úterý konečně dotiskli druhou a třetí, páč to bylo všechno vyprodaný:D a už v lednu jsem si založila blog o Twilight. Joo, byla jsem fakt dobrej magor:D No ale i přes to, že mám spoustu herců z toho filmu ráda, Kristen je skoro jediná, s kým jsem viděla víc filmů jak Twilight ságu. Nejdřív to byli The Cake Eaters, který se stal jedním z mých nejoblíbenějších filmů, pak Speak (Mluv), a pak ještě pár dalších a prostě se mi dostala pod kůži. Nehledě na to, že jsem Twilight viděla asi milionkrát:D

A co vy? Odkud vlastně znáte Kristen?
Mně se na mém poznání Kris a Twilight líbí ten fakt, že to byla taková hrozná náhoda. Fakt neskutečná:D já nechtěla jít ani na tenhle film, ale pak mi to bylo blbý, sem si nehledala, o čem to je, a takový šílenství se z toho vyklubalo:D Ještě si pamatuju, jak sme pak s holkama na zastávce řešili, kterej z kluků se nám líbí nejvíc :D Promiňte, melu tu blbosti, v televizi dávaj hrozkou kravinu, až je fascinující, jak moc blbý to je :D
No stejně jsem nadšená, že tenhle blog slaví rok:) A navíc má dvoje narozeniny, takže to můžu slavit dvakrát :D

Zatím se mějte.
-Angie.

7 komentářů:

  1. Oh tak to ti vážne gratulujem, že si tu už toľko a zároveň ti chcem popriať ešte veľa takýchto rokov :) Ja som Kristen spoznala vďaka filmu Twilight, myslím

    OdpovědětVymazat
  2. jeee tak to moc gratuluju uz tak dlouho?   

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé tak to moc gratuluju k prvnímu roku a doufám, že jich oslavíš ještě víc :)♥
    A pokud jde o tvou otázku? Tak já na Kristen taky přišla díky Twilight , a až později jsem zjistila, že ji vlastně znám i z dalších filmů - třeba Zathura a tak

    OdpovědětVymazat
  4. Kristen znám dýl, ale nevěnovala jsem jí pozornost. Vše přišlo v roce 2009, bylo to rychlé, ale taky jsem se "otiskla" do Twilight a hlavně Roba a Chris - miluju je! Měla jsem o nich web, řešila jsem to s kamarádkou, od Nového Měsíce jsem na to pokaždé zašla do kina a nelituji ten čas strávený s Twilight. A koho z "kluků" jsem měla nejraději? To se můžeš dovtípit z komentáře Gratuluji k odžitému roku!A nyní k webu, prosím, přečti si tohle - http://www.rafaelnadal.4fan.cz/2012/12/velka-omluva-vsem/

    OdpovědětVymazat
  5. gratulujem k prvému roku :) A úžasné fotky Kristen, hlavne 1. ♥:)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji, přeji plno komentářů, skvělých návštěvníků, inspiraci a energii do blogování. Ať je Tvůj blog tak úspěšný, jako je kvalitní

    OdpovědětVymazat
  7. Jů! Fakt ten rok uběhl a jsem ráda, že mohu být tvým aff. Tak přeji vše nejlepší a hlavně mnoho chuti do blogování po další roky.
    Kristen znám taky ze Stmívání, které mi kamarádka půjčila někdy na podzim krátce před uvedením Nového měsíce. Absolutně jsem se do ságy zbláznila a vydrželo mi to až do jejího konce Na film s Kirs, na který jsem si zašla do kina byl SWATH a stal se jedním z mých nejoblíbenějších .

    OdpovědětVymazat