úterý 11. prosince 2012

Gallery update 10.7: 'On the Road' Screening in San Francisco

Ahoj. Říkala jsem, že mám v rukávu ještě nějaké fotky, ne jenom videa. Zkouším teď psát každý den víc článků než jeden, ale kvůli času je to docela těžké. No dneska tři, ale třeba zítra žádný, protože mám dlouho školu a pak jdu zase pryč, takže přijdu možná až ve čtvrtek domů:D uvidíme. Nicméně za to se teda omlouvám předem a teď mám pro vás 15 fotek z dalšího promítání On the Road, tentokrát jsou to fotky ze San Francisca ze 7. prosince. Kristen to tam zase moc sluší, ale na tom v Los Angeles jí to podle mě teda seklo víc:) ale jsem ráda, že se ty fotky objevily:) A jak si můžete všimnout, zas tam je jenom režisér a Garrett, po Samovi ani stopy:D no stejně je divnej:D

* * * * * * * * * *
Hi. I told you I have some photos today too, not just videos. I am trying to write more than one article per day but it is quite hard with my school and everything. I won't write any article tomorrow, because I will come back home late and then I go away again and I'll come back probably in the middle of night, so I am sorry. Anyway, I have for you 15 photos from another screening of On the Road movie from December 7th, 2012. It was in San Francisco and Kristen looked there great too, but I think that she looked better at the LA's screening. Again, just the director and Garrett is there, Sam is not, I don't get it:D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Kristen to moc slušelo a zajímalo by mě proš tam Sam nebyl :))

    OdpovědětVymazat
  2. milujem ten jej ležérny štýl! :))

    OdpovědětVymazat
  3. wow! Vypadala dokonale! :) Ten make-up, vlasy,.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím, taky se mi víc líbila v LA, ale pro ty její legíny a botičky bych klidně i vraždila ♥

    OdpovědětVymazat