neděle 2. prosince 2012

Gallery update 10.2: Breaking Dawn - part two - ten new stills

Ahoj lidi. Dneska celý
Ahoj lidi. Dneska celý den pečeme Vánoční cukroví :D což je trochu šílenost, když si vezmu, že je 2. prosince, ale příští týden nemůžu, ten další týden máme taky moc plnej a pak už bude pozdě:D Takže jsme to prostě museli udělat dneska. Píšu měkké i, protože můj táta taky peče, dělá rohlíčky, protože my s mámou na ně nemám nervy:D on je totiž dělá hrozně mrňavý, že prej jsou tak nejlepší. Hm, tak ať se s nima patlá sám:D Kromě toho, že pečem, tak jsme taky poslouchaly vánoční koledy... a začalo sněžit... :D a teď zrovna posloucháme rockovou operu Jesus Christ Superstar od Andrewa Lloyda Webbera. Na tom jsem vyrostla. Miluju to. Je to geniální a i jsem to viděla naživo se Střihavkou a Noidem Bártou, což bylo dokonalý:D hlavně Noid jako Jidáš:D Pouštěli mi to, když jsem byla mimino a nemohla jsem usnout. Můj brácha vyrost na Bruci Springsteenovi a já na tomhle. Prostě nejlepší:D Ale prča je, že je 2. prosince a my se chováme, jako by byly Vánoce zejtra:D Ale krásně nám to tu voní. A já Vánoce miluju:) takže mi to nevadí:) Ale trochu na palici:D Nicméně, mám pro vás dneska konečně další stillsky z Rozbřesku 2, které jsou venku už pár dní, ale já na ně neměla čas:D tak se určo koukněte, mně se moc líbí:)
* * * * * * * * *
Hi guys. We are baking Christmas sweets whole day, it's kind of madness on December 2nd, but we won't have time next week and the next one is too late for baking everything. And we are already done today. We have to finish two other kinds this week, but after that we will be done. Except that we're baking we are also listening Christmas carols... also started to snow... and now, we are listening Jesus Christ Superstar from Andrew Lloyd Webber. I grew up on it, I love that! My parents were playing that to me, when I was a baby and I couldn't sleep. And I've seen it live few months ago, I definitelly have to go again. Anyway, it's 2nd December and we are acting like Christmas would be tomorrow. Quite crazy:D Anyway, I have for you today finally new stills from Breaking Dawn 2 which are out few days. I love them all, really, take a look:
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře: