úterý 4. prosince 2012

Gallery update 10.4: On the Road new stills

Jsem si jistá jednou věcí. A to tím, že tu zejtra určitě nebudu, protože jedu do Mnichova. Byla jsem z toho hrozně nadšená, ale teď už tak úplně nejsem, protože jsem furt děsně unavená a radši bych spala. Taky tam nejede nikdo, s kym bych se bavila, kromě profesora na výtvarku :D a jede se přes noc, takže o půlnoci budu někde klepat kosu a čekat, jestli teda budu moct konečně nastoupit do toho busu... bomba...:D A ráno nás vyhoděj, choďte si po Mnichově... a po všech těch galeriích a pak zas pětihodinová cesta domů... stejně si myslim, že tam přijedem děsně brzo :D ale jako možná je to jenom můj pocit. Cesta do Mnichova ale rozhodně netrvá osm hodin, tam přijedem kolem šestý, už to vidim :D Tak jako lepší, že nemáme sraz někdy ve tři ráno, ale stejně:D Na druhou stranu je ale doma děsná atmosféra. Máma řeší peníze a co já jí na to mám říct? Utrácej no... že prej z ní všichni tahaj prachy... no nevim, jestli to moje měsíční kapesný je to, kvůli čemu si teď nad tim účtem trhá vlasy. Jediný, co mi tim připomíná je, že nikdy nebudu mít tolik peněz jako moji rodiče, protože nejsem ani schopná si vybrat vysokou školu, natož pak abych věděla, co chci dělat. Moje máma vždycky řiká, že mi stačí, abych se dobře vdala:D jenže jak to mám udělat, když o mě žádnej kluk ani nezavadí pohledem? Možná až na jednoho, do kterýho jsem se asi zabouchla, jenže ten má tak na bilion procent holku, protože je moc milej, hodnej a pěknej na to, aby žádnou neměl. A já jsem moc tlustá, blbá a ošklivá :D :D na to, abych se mu líbila:D ale milej je, to se musí nechat. No nic, nechci o tom mluvit, takže o tom radši mluvit přestanu :D a radši vám už povím jen, že mám pro vás 3 nové stillsky z On the Road, tak doufám, že se líbí:)
* * * * * * * * * *
I am absolutelly sure that I will not be here tomorrow, because I go to Munich. I was so excited about it, now I am not. I would like to stay home and sleep, because we go at night and in the morning, we will have to go out and walk around the city and in those art galeries. But the atmosphere home is not great. My mom is solving money, and it just reminds me that after leaving them I will not have any money, because I am so useless and I don't know what I want to do. My mom's still saying that I just have to marry well... :D Great. No boy even looks at me. Except one I probably fell in love with, but he definitely has a girlfriend. How I miss that times in school, when I had no problems and I was looking after boys from maturita classes. Well... I don't want to talk about that so I will stop talking... and I will tell you just that I have for you three new stills fom On the Road movie, very beautiful:)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. uží si to Mnichov je Mnichov i tak :) a skvělé stillky

    OdpovědětVymazat
  2. pekne jsem fanousek Kristen nebo spise se mi libily v twiling ♥ takze sem mozna budu chodit castejc

    OdpovědětVymazat
  3. podle ukazek me tenhle film moc nezaujal

    OdpovědětVymazat