sobota 8. prosince 2012

Kristen on Tavis Smiley's Show - preview

Ahoj lidi, já se moc omlouvám, že jsem takovej blb:D Chtěla jsem dneska přidat pár věcí, ale ukládala jsem fotky a šlo to děsně pomalu, hrozně pomalu to nabíhalo, tak jsem se u toho začla koukat na Hru o trůny a nějk moc se do toho zažrala:D Konečně jsem pochopila, co na tom všichni maj, je to fakt dobrej seriál... akorát trochu moc krve na můj vkus:D Nicméně jsem při tom zapomněla na nějaký psaní článků a ty fotky furt nemam doukládaný... jeeez, jsem fakt hrozná:D Ale přesto mám pro vás alespoň něco. Je to krátké video, jen ukázka ze show, ve které se objevila Kristen a na kterou se já osobně vážně těším, až ji uvidím celou, doufám, že brzy. Moderuje jí Tavis Smiley, což je podle mě naprosto dokonalý jméno:D a zrovna konkrétně v tomhle kousku mluví o tom, jaké to pro ni je být slavná a tak... a vlastně asi ani neříká nic, co bych nevěděla, teda o tomhle, protože mně prostě vždycky přišla, jako ten typ člověka, kterej fakt miluje, co dělá, ale moc se nevyžívá v chození na všechny ty akce, kde každej zírá nebo i jenom po ulici, kde každej zírá. Takže se určitě koukněte, doufám, že bude brzo celá show, no není to to jediné, co říká, takže než napíšete, jak je to super video, tak se fakt mrkněte, páč Kris to tam i hrozně sluší:) jinak jsem taky vděčná, že slyšim její hlas, páč jsem viděla konec dabovanýho Novýho Měsíce a to je fakt hrůza:D
* * * * * * * * * *
Hi guys, I am so sorry, I really wanned to publish some articles, but I was saving photos and it got sooo slow... so I started to watch Game of Thrones... and I just totally got into it, already understand why everyone likes that. So I quite forgot about writing articles:D I am sorry. But, I have for you short preview from the Tavis Smiley's show when she was... few days ago. In this preview, she talks about how it is to be famous. And it is quite interesting. She's actually saying what I already know, not by hearing this from her, I just feel like she's exactly that kind of person, you know, that she loves what she's doing but she's not really keen on going at those events where everybody stares, you know. Well, watch out, she looks great there:) and I just love to listen her voice right now because I saw a part of czech version few moments ago and it was awful! :D

1 komentář: